شرکت در اردو های راهیان نور به نوعی قدرشناسی از جانفشانی های رزمندگان اسلام است

مشهد(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی شرکت در اردو های راهیان نور را به نوعی قدرشناسی از جانفشانی های رزمندگان اسلام دانست.

کد مطلب: ۱۱۷۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در اردو های راهیان نور به نوعی قدرشناسی از جانفشانی های رزمندگان اسلام است

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اردو های راهیان نور برای آگاهی نواجوانان و جوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند یک ضرورت اجتناب ناپذیراست و همه ما وظیفه داریم دانش آموزان را با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، فراموشی و تحریف دو آسیب و خطر بزرگ در این زمینه است. ممکن است به مرور زمان همه ما دچار آن شویم و عظمت دفاع مقدس را برایمان به گونه ای دیگر ترسیم کنند.

یونسی شرکت در اردو های راهیان نور را به نوعی قدرشناسی از جانفشانی های رزمندگان اسلام دانست و گفت: حضور و آشنایی با مناطق جنگی و عملیات های دوران دفاع مقدس چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی باعث تقویت روحیه خودباوری می شود و از طرفی در این برنامه ها با زحمات بزرگمردان عرصه جهاد و شهادت آشنا می شوند که خود می تواند منجر به اعتماد به نفس و افزایش امید و نشاط برای ساختن کشور شود.

وی ادامه داد: هرساله اردو های راهیان نور به صورت حضوری برگزار می شد که بسیار اثر بخش بود، اما امسال با توجه به شرایط کرونایی، به صورت مجازی برگزار خواهد شد، به همه دانش آموزان توصیه می شود با همان شور و نشاط سابق در این برنامه فرهنگی شرکت کنند.

اردو های راهیان نور مجازی از یک شنبه 14 اسفند ماه تا پایان سال در کانال بسیج دانش آموزی خراسان رضوی در شبکه اجتماعی دانش آموز، شاد به آدرس nimkatt.ir@ برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار