نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک:

شهدا چشمه‌ای را به جریان درآوردند که تا قیامت در ایران اسلامی ادامه خواهد‌ داشت

امام جمعه شهرستان قرچک عنوان کرد رمضان ماه بارش برکات و نعمات الهی است، ارزشمندترین لحظات عبادت و نیاش با خداوند تبارک و تعالی در ماه پر برکت رمضان است.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شهدا چشمه‌ای را به جریان درآوردند که تا قیامت در ایران اسلامی ادامه خواهد‌ داشت

حجت‌الاسلام اسماعیلی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه شهرستان قرچک در مراسم نمادین اردوی راهیان نور، با اشاره به اوضاع کرونایی افزود: باتوجه به وضعیتی که پیش آمده و تنها از خداوند می‌توان درخواست کرد که این شرایط را به اوضاع طبیعی خودش به برکت همین ماه رمضان برگرداند.

او گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات روانی و جنگ فرهنگی که این روزها بیشتر از گذشته گریبان‌گیر ملت و جمهوری اسلامی است، همین مراسمات معنوی است.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: بالاترین فناوری را در عصر مدرن را شهدا به ما دادند که از فناوری هسته‌ای نیز پیشرفته‌تر، کارآمدتر، قدرتمندتر بوده و همین امر نیز باعث وحشت هرچه بیشتر دشمنان از آغاز انقلاب اسلامی شده، فناوری حقیقت انسانی و حقیقت خلقت است که این را مدیون شهدا هستیم. دشمن خیلی از این روحیه شهادت طلبی و حقیقت انسانی واهمه دارد، این یک جریان ماندگار از دوران دفاع مقدس تاکنون است.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: حرکت راهیان نور که واقعا به تعبیر مقام معظم رهبری، حرکت با برکتی است، چرا که باعث زنده شدن و آموزش، و درس برای نسل امروز است.
او ادامه داد: شهدا چشمه‌ای را به جریان در آوردند که تا قیام و قیامت در ایران اسلامی ادامه دارد، امنیتی که ما داریم از برکت همین شهدا است، علوم و فناوری‌هایی که امروز روز ایران اسلامی به آن دست یافته، قدرتی که ایران در خاورمیانه و جهان دارد، عزت و اقتداری که بین کشورها دارد همه و همه از برکت شهدا است.
امام جمعه شهرستان قرچک افزود: خانه و محل کاری که عکس شهدا در‌آن نیست بی‌برکت است، شهدا نام و جایگاه‌شان باید زنده نگهداشته شود، زنده نگهداشتن آنان وظیفه ماست وکوچکترین کاری است که می‌توانیم در برابر آن همه مجاهدت آنان انجام بدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار