با حضور رئیس سازمان پرورش استعداد‌های کشور صورت گرفت؛

برگزاری جلسه تشریح برنامه‌های آزمون عملکرد وفعالیت‌های مدارس سمپاد

شهرری (پانا) - فعالیت‌هایی که دراین دوره از برنامه‌های سمپاد شروع می‌شود، خدمات متفاوتی هستند که در اختیار دانش‌آموزان سمپاد و دانش‌آموزانی که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند، قرار خواهد گرفت‌.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  تشریح  برنامه‌های آزمون عملکرد وفعالیت‌های مدارس سمپاد

در این جلسه که در آموزشگاه استعدادهای درخشان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد، الهام یاوری رئیس سازمان پرورش استعداد‌های کشور در سخنانی اظهارکرد: برگزاری آزمون و فعالیت‌های مدارس سمپاد کمکی در باب تشخیص عملکرد یادگیری و پیشرفت دانش‌آموزان در سطح‌های درسی، کلاسی و استانی خواهد بود.

او گفت: فعالیت‌هایی که دراین دوره از برنامه‌های سمپاد شروع می‌کنیم، خدمات متفاوتی هستند که در اختیار دانش‌آموزان سمپاد و دانش‌آموزانی که در مدارس عادی تحصیل می‌کنند، قرار خواهد گرفت‌.

او در ادامه افزود: هدف و تلاش ما برای ارائه آموزش متوازن و فراگیر در چند ساعت و حضور دانش‌آموزان در این آزمون است.

الهام یاوری بیان کرد: نکته اول و مهم برای ما، ضبط محتوای آموزشی و مهارتی سمپاد و ارائه آن برای دانش‌آموزان سر‌‌ تا سر کشور است که سطح دانش‌آموزان عادی با دانش‌آموزان سمپاد برابر و یکسان شود و نکته دوم، آزمون ورودی مدارس سمپاد است که بخشنامه آن صادر شد و زمان ثبت نام یازدهم فروردین ماه است و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته زمان برگزاری آزمون در بیست‌ و‌ یک خرداد 1400 است ولی ممکن است این زمان تغییر کند و دانش‌آموزان توجه داشته باشند که برای ثبت نام به کد همگام احتیاج دارند که میتوانند از طریق مدیر مدرسه کد را دریافت کنند.

او تصریح کرد: نکته سوم این که دانش‌آموزانی می‌توانند در آزمون شرکت کنند که سال ششم یا نهم را تمام کرده باشند و ویژگی‌های مثبت در سال تحصیلی را داشته باشند و دقت کنید دانش‌آموزان پایه ششم نمرات سال قبل که توصیفی است به جز یک خوب نباید داشته باشند و معدل بچه‌های پایه نهم بالای نوزده باشد.

یاوری افزود: نکته آخر و لازم به ذکر این است امسال طرح همیار آموزشی را ارائه دادیم که به زودی اعمال خواهد شد و دانش‌آموزانی که در مدارس سمپاد تحصیل می‌کنند به صورت داوطلبانه از طریق تلفن با دانش آموزان مدارس دیگر که مشکلی برای حضور در فضای‌مجازی و یا عقب افتادگی از درس دارند بر‌طرف شود.

رئیس سازمان پرورش استعداد‌های کشور خاطرنشان کرد: از همه دانش‌آموزان دختر و پسر دعوت می‌شود که در این آزمون شرکت کنند و از این فرصت به خوبی استفاده کنند، هدف ما سنجش تجربه‌ها و توانمندی شما دانش‌آموزان عزیز است.

خبرنگار: ستایش ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار