سید مومن: باید تربیت و پرورش با لطافت و دقت، در کنار تعلیم و آموزش قرار گیرد

تهران(پانا)-سید مومن، معاون پرورشی وتربیت بدنی در جلسه تقدیر از مربیان برتر، از نقش بی بدیل مربیان درعرصه پرورش و تربیت سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: باید تربیت و پرورش با لطافت و دقت، در کنار تعلیم و آموزش قرار گیرد
جلسه تقدیر از مربیان برتر منطقه ۱ در دفتر معاونت پرورشی با حضور فاطمه سید مومن معاون پرورشی وتربیت بدنی، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
در این جلسه سید مومن با تبریک هفته تربیت اسلامی وگرامی داشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار "رجایی" و "باهنر " گفت: امورتربیتی به تدبیر شهیدان رجایی و باهنر درهشتم اسفند سال ۱۳۵۹ با شعار" مربیان امور تربیتی سربازان انقلابند" در دستگاه آموزش و پرورش تاسیس و با دمیده شدن روح تربیت‌اسلامی در دانش‌آموزان، امور تربیتی به عنوان صدقه جاریه دراین مدت فعالیت کرده است.
وی افزود: مربیان پرورشی مدافعان پرورش هستند. این روزها با وجود بیماری منحوس کرونا که موجب استفاده بیشتر دانش آموزان از فضای مجازی برای آموزش غیر حضوری شده است؛ این امر، مسئولیت مربیان را بسیار سنگین تر و خطیرکرده است و مربیان ارزشی ما ضمن انجام فعالیت های گوناگون دانش آموزان را نیز با آسیب های فضای مجازی آشنا و همچنین خانواده ها را در این موضوع همراهی می کنند.
سید مومن ضمن تقدیر ازعملکرد خوب سال گذشته معاونین و مربیان تربیتی تصریح کرد: یکی از ضربه‌های اصلی کرونا آسیب دیدن بخش تربیتی بود که به علت جدا شدن دانش‌آموزان از فضای واقعی، پرورش و تربیت دانش آموزان با مشکلاتی مواجه شده بود؛ ولی همکاران پرتلاش واندیشمند این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و با اجرای برنامه ها و تولید محتوا های تربیتی که برای دانش آموز و خانواده ها جذاب و آموزشی باشد؛ سعی کردن این آسیب را پوشش دهند و از فرصت فضای مجازی بیشترین استفاده را ببرند.
وی در ادامه این جلسه از زهرا سیف و همکارانش در سازمان دانش آموزی وکانون فرهنگی - تربیتی رضوان که در این ایام با فعالیت های بسیار زیاد در زمینه های مختلف واجرای پویش های جذاب دانش آموزی وکارشناسی های مختلف معاونت پرورشی از جمله حوزه فرهنگی- هنری،فعالیت های قرآنی،تربیت بدنی،مشاوره،بهداشت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که مثل همیشه خوش درخشیدند، تقدیر و تشکر کرد.
در پایان جلسه، معاون پرورشی وتربیت بدنی از مربیان برتر و فعال منطقه تقدیر کرد و موفقیت هرچه بیشتر در عملی کردن اهداف نظام آموزش و پرورش آرزو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار