برگزاری دوره شیوه های نوین آموزش مجازی و تولید محتوا در منطقه1

تهران (پانا) - مسئول سازمان دانش آموزی و مدیر کانون رضوان منطقه یک از برگزاری دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی استاندارد و توانمندسازی، کارشناسان ومسئولین انجمن های کانون، رابطین کانون، معاونان و مربیان پیشتاز ثبت شده درسامانه پیشتازان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره شیوه های نوین آموزش مجازی  و تولید محتوا در منطقه1
زهرا سیف، مسئول سازمان دانش آموزی منطقه و مدیر کانون رضوان منطقه یک در گفت و گو با پانا اعلام کرد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و توانمند سازی مربیان و یاور مربیان پیشتاز و فعال تر کردن انجمن های کانون رضوان در امر محتوا سازی در شبکه شاد و با توجه به اوضاع کرونایی و عدم حضور دانش آموزان در کلاس های درس مدارس، نیاز آشنایی همکاران با فضای مجازی و تولید محتواهای فاخر و جذاب کاملا در این زمینه احساس خلاء می شد.
وی افزود: با مصوبه شورای سیاست گذاری سازمان دانش آموزی و با هماهنگی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه تصمیم به برگزاری کلاس های آموزشی توانمندسازی کارشناسان و مسئولین انجمن های کانون، معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس گرفته شد و جهت انگیزه بیشتر شرکت کنندگان با پیگیری همکاران، این دوره در قالب آموزش های ضمن خدمت ارائه می شود.
سیف با تقدیر از حضور با انگیزه کارشناسان و مسئولین انجمن های کانون رضوان، مدیران، مربیان، معاونین و رابطین کانون افزود: این دوره آموزشی با حضور استادان متخصص و همکاران علاقه مند در مدارس دولتی و غیردولتی از هفته گذشته آغاز شده و به صورت آنلاین در حال برگزاری است.
وی افزود: دوره شیوه های نوین آموزش مجازی در قالب ضمن خدمت 20 ساعته در ده جلسه آموزش مجازی برنامه ( کمتازیا اسـتدیو) طی چند دوره به صورت الکترونیکی در حال برگزاری است.
همچنین در نظر سنجی به عمل آمده تا کنون، میزان مطابقت محتوای آموزشی با نیاز شغلی شرکت کنندگان خیلی خوب ارزیابی شده است و ارزش و اعتبار محتوای آموزشی دوره از نظر سطح علمی، میزان افزایش دانش شغلی شرکت‌کنندگان با توجه به مفاهیم ارائه شده، میزان پاسخگویی پشتیبان و مسئولین برگزاری دوره، میزان توانمندی مدرس در ارائه مطالب، میزان تسلط مدرس بر موضوع تدریس و کیفیت محتوا و نحوه ارائه آن نیز از سوی شرکت کنندگان با رضایت خوبی همراه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار