در آستانه دهه مبارک فجر در آموزش و پرورش منطقه۱؛

کمیته فوریت های روانی-اجتماعی دانش آموزان منطقه1 شهر تهران تشکیل شد

تهران(پانا)-کمیته کارگروه  فوریت های روانی – اجتماعی آموزش و پرورش منطقه1 با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ، رئیس واحد مشاوره اداره کل  آموزش و پرورش شهرتهران، نماینده فرمانداری شمیرانات،معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و سایر اعضا در اتاق کنفرانس دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کمیته فوریت های روانی-اجتماعی دانش آموزان منطقه1 شهر تهران تشکیل شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، در این نشست ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مداخله در فوریت های روانی-اجتماعی دانش آموزانی که دارای وضعیت روان شناختی و هیجانی نامناسب و بحرانی هستند را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: تصمیم گیری زمانی درست انجام می شود که اتفاقات دقیق رصد شود و آموزش های صحیح و مدبرانه با فرهنگ سازی درست همراه باشد.
در ادامه بابلی، رئیس واحد مشاوره اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اگر آسیب ها به موقع ریشه یابی شود مداخلات تاثیرگذار خواهد بود و نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین راه را برای رسیدن اهداف فراهم خواهد کرد.
سیدمومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و صادقی نماینده فرمانداری شمیرانات نیز در ادامه به توضیح و تبیین فعالیت های ضروری در این حوزه پرداختند.
همچنین جوادی کارشناس مشاوره منطقه و سرخابی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه1 نیز توضیحات کاملی در خصوص شیوه نامه کمیته فوریت های روانی- اجتماعی ارائه کرد.
جوادی در ادامه گفت: بر اساس گزارش هسته های مشاوره و نتایج آزمون سلامت روان، مشخص شد که در حوزه امید و نشاط و دلبستگی عاطفی به خانواده، نیاز به مداخله و آموزش است؛ از این رو، وجود کمیته فوریت های روانی- اجتماعی در مدارس بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار