معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و فرهنگیان در محضر ساحت نورانی کلام وحی در مسابقات قرآن، عترت و نماز متبلور می‌شود

تهران (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همزمان با شروع ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز ضمن اشاره به اینکه «هیچ فعالیتی در عرصه‌های تربیتی تعطیل نمی‌شود» از نقش آفرینی دانش‌آموزان و فرهنگیان در محضر ساحت نورانی کلام وحی به عنوان دستاوردهای حوزه پرورشی و فرهنگی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و فرهنگیان در محضر ساحت نورانی کلام وحی در مسابقات قرآن، عترت و نماز متبلور می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سید مجتبی هاشمی ضمن تقدیر از تلاش کارشناسان قرآن، عترت و نماز اداره کل و مناطق در حوزه انتقال فرهنگ ناب قرآنی به نسل جوان امروز، گفت فرایند برگزاری مسابقات استانی یک دوره پنج ماهه است که مرحله اول آن با ثبت‌نام دانش آموزان در سامانه parvaresh.teo.ir از روز سوم اسفند ماه شروع شده است و ان‌شاءالله مرحله بعدی شامل دریافت، دسته‌بندی و رفع مشکلات احتمالی آثار توسط راهبران دریافت آثار خواهد بود، در سومین فرایند از برگزاری این مسابقات آثار دریافت شده در اختیار داوران مسابقات قرار خواهند گرفت.

او گفت: سعی شده جهت بالا بردن سطح کیفی مسابقات از محضر اساتید بی‌طرف و مجرب کشوری استفاده شود، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اختتامیه مسابقات در یکم تیر ماه سال آتی برگزار شود که ان‌شاءالله در این مراسم اسامی راه یافتگان به مسابقات کشوری اعلام خواهد شد.

هاشمی افزود: امیدوارم علی‌رغم همه محدودیت‌ها با توجه به تجربه قبلی این استان در برگزاری مسابقات کشوری، این دوره از مسابقات در سطح قابل قبولی از جنبه کمی و کیفی برگزار شود.

در این مسابقات 2 هزار و 500 دانش آموز و همکار فرهنگی در 13 رشته بصورت مجازی به رقابت خواهند پرداخت که از این حیث یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی در سطح استان قلمداد می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار