برگزاری جلسه توجیهی طرح مدرسه خوانا در آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش پرورش پاکدشت، اولین ماموریت مهم طرح مدارس خوانا را اجرای سند تحول بنیادین دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی طرح مدرسه خوانا در آموزش و پرورش پاکدشت

در جلسه توجیهی طرح مدارس خوانا، که با حضور سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت و سایر مسئولان منطقه برگزار‌شد، او به همکاران در حوزه معاونت ابتدایی پاکدشت، به عنوان پایلوت این طرح بین مناطق ورامین و جواد آباد و قرچک، تبریک گفت و از منتخب سرگروه‌ درس فارسی استان و سرگروه تیم تولید محتوا و بسته‌های پایه‌پنجم مناطق ذکر شده، به سبب تلاش‌های شبانه روزی به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح، تقدیر کرد.

او خاطرنشان کرد: اولین مأموریت مهم این طرح، اجرای سند تحول بنیادین است که باعث می‌شود مهارتهای آموزشی و پایه‌ای زبانی و مهارت‌های زندگی دانش‌آموزان تقویت شود و دانش‌آموزانی شجاع و مسئولیت‌پذیر و متعهد تربیت کنیم.

میر قاسمی در ادامه، همچنین از همکارانی که در مدارس منتخب، با جدیت در اجرای این طرح زمینه‌ساز اجرای آن در کل مدارس درسال آینده شدند، قدردانی کرد.

سپس ایجی معاون ابتدایی آموزش و پرورش پاکدشت نیز در سخنانی به اهمیت این طرح اشاره کرد و از همکاران مجری این طرح در مدارس خواست که همچنان مجدانه پیگیر طرح باشند.

در ادامه جلسه، رمضانی و سمیه نجفی منتخب سرگروه‌ درس فارسی استان و سرگروه تیم تولید محتوا و بسته‌های پایه ‌پنجم مناطق ذکر شده گزارشی از چگونگی و روند اجرای طرح در مدارس مجری و آموزش همکاران در دو دوره آموزش مجازی و حضوری و تهیه و تولید بیش از ۱۰۰ عنوان محتوای خلاق مورد تایید سازمان و بارگذاری در کانال دبیرخانه استانی ارائه کردند.

خبرنگار: سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار