معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌های استان تهران:

انتخابات استانی انجمن اولیاء و مربیان شهرستانهای استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل شهرستان‌های استان تهران از برگزاری انتخابات استانی انجمن اولیاء و مربیان با حضور اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات استانی انجمن اولیاء و مربیان شهرستانهای استان تهران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این خبر گفت: مدرسه، اولیاء و جامعه مثلث تربیتی در آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند که هر کدام نقش مکمل یکدیگر را ایفا می‌کنند.

او گفت: با شیوع کرونا و ایجاد شرایط خاص در جامعه به ویژه در آموزش و پرورش با تغییر رویکرد آموزش در فضای مجازی و انتقال بستر آموزش از مدرسه به خانه، اهمیت پیوند اولیاء و مدرسه را بیش از پیش روشن ساخت.

بهارلو با بیان اهداف مهم تشکیل انجمن اولیاء و مربیان در جهت تقویت و توسعه مشارکت اولیاء در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مدرسه در زمینه‌های آموزشی و تربیتی بر ضرورت تعامل عمیق و همه جانبه و همسویی اولیاء با مدارس، به ویژه معلمان برای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین آموزش و ارتقاء سطح توانایی و مهارت‌های اولیاء دانش‌آموزان تأکید کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این راستا انتخابات استانی انجمن اولیاء و مربیان با حضور اعضاء انجمن اولیاء و مربیان مناطق بیست و یک گانه گانه و 32 کاندیدای انجمن اولیاء و مربیان استان برگزار شد، که از این تعداد 6 نفر به‌عنوان عضو انجمن اولیاء و مربیان استان به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتخابات مدرسین آموزش خانواده نیز برگزار شد و امین اسدی به‌عنوان نماینده مدرسین آموزش خانواده استان منتخب شد و اعضاء منتخب انجمن اولیاء و مربیان شهرستان‌های استان تهران، رحیم بیگی، سید مرتضی میرنژاد، قیصر پناه حسین، علیرضا اردستانی، حسین عباسعلی و محمدرضا تیمورخواه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار