از57 پروژه و محصول فناوری نانو با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوررونمایی شد

اسلامشهر (پانا) - در مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و فرماندار اسلامشهر از 57 پروژه و محصول فناوری نانو در سازمان پژوهشهای علمی صنعتی ایران واقع در احمد آباد مستوفی (اسلامشهر)رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
از57 پروژه و محصول فناوری نانو با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوررونمایی شد

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان با همراهی سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو و مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در احمدآباد مستوفی (اسلامشهر) بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید خط تولید و کالیبراسیون فلومترهای الکترو مغناطیس هوشمند نیز توسط معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

در ادامه این برنامه از 57 پروژه و محصول فناوری نانو رو نمایی شد که یکی از طرح‌های ارائه شده، در حوزه نانوسیال‌ها و گل‌های حفاری است که ارزشی بالغ بر200 میلیارد ریال دارد.

همچنین 17 طرح فناورانه نیز با محوریت توسعه فناوری رونمایی شدند. این طرح‌ها محصولات و خدماتی را در بر می‌گیرند که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شوند یا محصولی فناورانه را توسعه می‌دهند.

کامپوزیت دندانی، دستگاه پردازش پلاسما، کیت تشخیص کرونا، کامپوزیت پیش آغشته، سپراتور باتری لیتیومی، نانو سیلیکا، کود حاوی عناصر ریزمغذی، مینرال تری اکساید اگریگیت، کیت جداسازی RNA و DNA، رنگ نانوکامپوزیت آبگریز و... از جمله پروژه‌های رونمایی شده در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار