بهره‌مندی فرهنگیان شهرستان‌های تهران از حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تدریس در دوره‌های آموزشی

تهران(پانا) - مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد با پیگیری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با هماهنگی باشگاه دانش‌آموزی و بنیاد آموزش نانو امکان بهره‌مندی از حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تدریس در دوره‌های آموزشی در این حوزه فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی فرهنگیان شهرستان‌های تهران از حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تدریس در دوره‌های آموزشی

نیلوفر محلوجی گفت: با توجه به اینکه دوره آموزشی ضمن خدمت مهارت‌های آزمایشگاهی نانو توسط معاونت آموزش نیروی انسانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران با همکاری باشگاه دانش‌آموزی نانو و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از 19 تیرماه الی 4 مردادماه در حال برگزاری است، تلاش بر این بوده تا همکاران محترم حداکثر بهره را از این دوره آموزشی ببرند، بنابراین با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده با بنیادآموزش نانو، دبیرانی که ۷۰ درصد نمره را در آزمون پایان دوره کسب کنند، از سوی بنیاد آموزش نانو، برای دریافت گواهی توانمندی تدریس در این حوزه دعوت به عمل می آید.

محلوجی تشریح کرد: طبق مذاکرات انجام شده مقرر شد تا دبیرانی که موفق به کسب حدنصاب لازم در آزمون پایان دوره شوند و تمایل به دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو را داشته باشند، می بایست در مصاحبه‌ آنلاینی که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت کنند. این مصاحبه شامل سوالات علمی و عمومی در حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو است که فایل شاخص‎های ارزیابی در مصاحبه توانمندی تدریس نانو را می‌توانند از اینجا دریافت کنند. https://nanoclub.ir/storage/documents/1399/09/yGP7V8UwOH2fVXfJ13QE39TkT510WJE1O1Lms7fT.pdf

وی افزود: دبیرانی که موفق به کسب گواهی توانمندی تدریس در حوزه نانو شوند، می‌توانند در دوره‌های آموزشی فناوری نانو تدریس کرده و از حمایت‌های ستاد توسعه فناوری نانو در برگزاری این دوره‌ها بهره‌مند شوند. آیین‌نامه حمایت‌های تشویقی ستاد توسعه فناوری نانو از برگزاری دوره‌های آموزشی را می‌توانند از اینجا دریافت کنند. https://nanoclub.ir/storage/documents/1400/02/3jcvrbZ0Znx0AyiHAeVIEFMS4Lm5qScTUoSokAUW.pdf

همچنین، همکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند با بخش آموزش باشگاه نانو از طریق شماره تماس 02162999060 داخلی 106 یا 104 و همچنین آیدی nanoclub_education و nanoteo در برنامه شاد، ارتباط برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار