وزیر میراث فرهنگی بعد از ظهر امروز از غرفه زنجان در نمایشگاه تهران بازدید کرد

زنجان ( پانا )- وزیر میراث فرهنگی بعد از ظهر امروز از غرفه زنجان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر میراث فرهنگی بعد از ظهر امروز از غرفه زنجان در نمایشگاه تهران بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، بعدازظهر امروز جمعه 8 اسفند علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی کشور از غرفه زنجان در سالن ۳۸ بازدید کرد.

او از 5 رشته صنایع‌دستی استان دیدن کرد و با صنعتگران صنایع دستی زنجان به گفتگو پرداخت. در این بازدید صنعتگران صنایع دستی استان زنجان به بیان مشکلات و موانع توسعه و ترویج رشته‌های خود پرداختند و به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه تولیدات صنایع دستی اشاره کردند.

در این دیدار وزیر میراث فرهنگی با ملیله کاران زنجانی و دست اندراکاران معدن گردشگری انگوران که به تازگی معدن انگوران را به عنوان اولین معدن گردشگری کشور در حوزه گردشگری به ثبت رساندند ، گفتگو کرد.

خلاقیت و نوآوری و ایجاد رشته های جدید صنایع دستی و توسعه حوزه گردشگری از دیگر محورهای بازدید وزیر میراث فرهنگی کشور از غرفه زنجان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار