دیدار معاونین و مربیان پرورشی مدارس با امام‌جمعه شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا)- معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به مناسبت هفته تربیت اسلامی با امام‌جمعه شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاونین و مربیان پرورشی مدارس با امام‌جمعه شهرستان پیشوا

روح‌الله باقری، امام‌جمعه شهرستان پیشوا در دیدار معاونین و مربیان پرورشی مدارس که با حضور سعید تاجیک، مدیر آموزش و پروش، مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و فرزان جنیدی، معاون پشتیبانی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن 8 اسفند، سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی گفت: در شرایطی که نگاه خانواده‌ها و برخی از مدارس بیشتر به سمت مسائل آموزشی است، وظیفه و رسالت مربیان پرورشی بسیار خطیر و مهم است.

امام‌جمعه شهرستان پیشوا افزود: از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه تربیتی و پرورشی توسط مربیان تقدیر می‌کنیم، اما باید بدانیم که هنوز از شرایط مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم.

او تصریح کرد: ان‌شاء‌الله زمانی که شرایط به حالت عادی برگشت، برنامه‌ها و فعالیت‌های گروهی مانند اردوها باید توجه و اهمیت بیشتری پیدا کند. روح‌الله باقری، تشکیل جلسات هم‌اندیشی با معاونین پرورشی را بسیار خوب توصیف کرد و خواستار ادامه این جلسات شد.

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نیز در این دیدار گفت: اتفاقات بسیار خوبی در مدارس در زمینه مسائل تربیتی رخ داده است و نتایج درخشان فعالیت‌های دانش آموزان در جشنواره‌ها و مسابقات نشان‌دهنده تلاش‌ها و مجاهدت‌های معاونین و مربیان پرورشی در مدارس است. تاجیک افزود: سیاست اجرایی ما این است که پرورش بر آموزش مقدم است و در برنامه‌ها نیز به آن توجه داریم.

فرازان جنیدی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش پیشوانیز در این جلسه، طی سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پرورشی در مدارس گفت: از هر کس بخواهیم خاطره‌ای از دوران تحصیل خود بیان کند، قطعا" از فعالیت‌های پرورشی نظیر اردوها و یا مسابقات و سایر برنامه‌های پرورشی بیان می کند که نشان‌دهنده ماندگاری فعالیت‌های پرورشی در اذهان است.

در ابتدای جلسه مهدی ارگی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پیشوا نیزگزارشی از عملکرد معاونین و مربیان پرورشی در مدارس و برنامه‌های معاونت پرورشی اداره بیان کرد.

در این نشست صمیمی، معاونین و مربیان پرورشی به بیان نظرات خود پرداختند و پیشنهاداتی در زمینه ارتباط بیشتر با سایر نهادهای فرهنگی شهرستان مطرح کردند و یکی از معاونین پرورشی شاعر، سروده‌هایی در وصف امیرالمومنین، علی علیه السلام قرائت کرد.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار