امام جمعه پیشوا:

دانش‌آموزان آماده پذیرش آموزه‌های قرآنی و اهل بیت‌(ع) هستند

پیشوا (پانا) - امام جمعه شهرستان پیشوا در دیدار با اعضای شورای دارالقرآن امام علی‌(ع) آموزش و پرورش، قلب‌های پاک جامعه ۲۰ هزار نفری دانش‌آموزی شهرستان را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های اهل بیت(ع) عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان آماده پذیرش آموزه‌های قرآنی و اهل بیت‌(ع) هستند

به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به همراه اعضای شورای دارالقرآن امام علی (ع) با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن، عترت و نماز از تلاش‌ها و فعالیت‌های قرآنی توسط آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد چشمگیر جایگاه قرآن و عترت در جامعه هستیم که البته با شرایط آرمانی فاصله داریم؛ فعالیت‌های جزیره‌ای و همسو باید به سمت یک فعالیت واحد پیش برود تا شاهد اثرگذاری بیشتر این فعالیت‌ها باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان پیشوا یک جامعه ۲۰ هزار نفری دانش‌آموزی در اختیار دارد که باید از این فرصت به بهترین شکل جهت ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت استفاده شود زیرا قلب‌های پاک آن‌ها آماده پذیرش آموزه‌های دینی است.

در ادامه سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نیز با ارئه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه قرآن، عترت و نماز به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته گرامی‌داشت قرآن پرداخت و با اشاره به افتتاح دارالقرآن امام علی (ع) در مکان جدید از مربیان و اعضای شورای دارالقرآن خواست در جهت جذب دانش‌آموزان و پربارتر شدن برنامه‌های دارالقرآن تلاش کنند.

تاجیک تصریح کرد: به منظور ارائه الگو به سایر دانش‌آموزان و تکریم جایگاه قرآن، دانش‌آموزان برگزیده استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تقدیر خواهند شد.

خبرنگار: رضا نظری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار