انجام آزمایشات و چکاپ کامل از پیشگامان در امر تربیت و آموزش منطقه ۱۵

تهران(پانا)- به مناسبت هفته سلامت مردان، با همت اعظم طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه ۱۵، یک دوره کامل چکاپ شامل آزمایشات کبدی، کم خونی، قند خون، چربی و... از ۵۷ نفر از همکاران ستادی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۵ بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
انجام آزمایشات و چکاپ کامل از  پیشگامان در امر تربیت و آموزش منطقه ۱۵

به مناسبت هفته سلامت مردان، با همت اعظم طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه ۱۵، یک دوره کامل چکاپ شامل آزمایشات کبدی، کم خونی، قند خون، چربی و... از ۵۷ نفر از همکاران ستادی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۵ بعمل آمد.
فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری ها و تعامل طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت و همکارانشان در این حوزه با ادارات بهداشت، آزمایشگاه ها، گروه های جهادی پزشکی و درمانی گفت: با توجه به اینکه منطقه ۱۵ به لحاظ بافت جمعیتی، جزو مناطق محروم استان تهران می باشد، یکی از مهمترین مسائل این منطقه وضعیت بهداشت مدارس، اماکن، منازل می باشد که بخشی در اثر ناآگاهی و بخشی در اثر فقر مالی و فکری به این مقوله اهمیت لازم داده نمی شود.
خوئینی افزود: با همت طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت در این حوزه فعالیت های چشمگیری صورت گرفته و همچنین برای رفاه حال و بهداشت همکاران از پزشکان مجرب دعوت بعمل آمده و بصورت منظم همکاران ستادی منطقه ۱۵ را ویزیت می کنند.
سپس طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت منطقه گفت: به مناسبت هفته سلامت مردان و جهت رفاه حال همکاران اداری منطقه ۱۵، طی رایزنی های بعمل آمده با اداره بهداشت شرق تهران و هماهنگی با آزمایشگاه خرد دانش از ۵۷ نفر از همکاران اداره، چکاپ کامل بعمل آمد.
وی ادامه داد: با توجه به موج جدید ویروس کرونا و ترس ناشی از حضور در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی بر آن شدیم تا برخی از این خدمات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، در واحد بهداشت آموزش و پرورش منطقه ۱۵ به انجام برسانیم.
در پایان طبائی با آرزوی سلامتی برای همکاران فرهنگی، گفت: با این اوضاع بیماری کرونا و همچنین شرایط اقتصادی ضعیف معلمان، حوزه سلامت آموزش و پرورش منطقه در کوچکترین اقدام بر آن شد که از پیشگامان در امور آموزش و تربیت و سلامت جسم و روان دانش آموزان به صورت رایگان ویزیت و چکاپ به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار