فریدونی: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند این مرز و بوم هستند

تهران(پانا)- دانش آموزان سرمایه های آینده این مرز و بوم هستند، بنابراین سهم آموزش و پرورش در ارتقاءفرهنگ جامعه بسیار ارزشمند و کاربردی است.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فریدونی: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند این مرز و بوم هستند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه تعامل بین آموزش و پرورش منطقه 15 با شبکه بهداشت شرق با حضور سعید شهریاری؛ مدیرآموزش وپرورش منطقه، فاطمه موسی خوئینی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، طبائی کارشناس مسئول پیشگیری و سلامت، دکتر عباس فریدونی فر رئیس شبکه بهداشت شرق، عباسی معاون بهداشت شرق، اجاقی کارشناس اداره سلامت و تندرستی اداره کل شهرتهران و چند تن از کارشناسان شبکه بهداشت شرق با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شورا برگزار شد.

درابتدای جلسه سعید شهریاری مدیرآموزش و پرورش ضمن خیرمقدم، از تشریک مساعی عباس فریدونی فر رئیس شبکه بهداشت شرق تهران و همت و تلاش ایشان و پرسنل شبکه بهداشت در جهت ارتقاء سطح بهداشت مدارس و دانش آموزان و پیشبرد برنامه های بهداشتی تشکر کرد.

در ادامه فریدونی فر ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب، دانش آموزان را سرمایه های آینده این مرز و بوم دانست و سهم آموزش و پرورش در ارتقاء فرهنگ جامعه را بسیار ارزشمند برشمرد.

وی، سپس از تعاملات خوب اداره آموزش و پرورش منطقه 15 در راستای اجرای برنامه های بهداشتی تشکر کرد .

وی در ادامه، در خصوص محور بهداشت محیط در مدرسه و انتظارات شبکه بهداشت توضیحات مبسوطی را ارائه و اظهار امیدواری کرد که نگاه همه اقشار از جمله دانش آموزان در مدرسه به نگاهی سلامت محور ارتقا یابد.

فریدونی فر اذعان کرد: از آنجا که سلامت بر آموزش مقدم است و با توجه به جهش ویروس کرونا که معمولا سنین بین 1 تا 14 سال را مبتلا و درگیر می کند تشکیل هر گونه جلسه اعم از داخل یا خارج سازمان، تجمع دانش آموزان و اولیا به هر دلیل و حضور بانوان باردار را ممنوع اعلام کرد و اعلام کرد انشالله اردیبهشت ماه 1400 با انجام واکسیناسیون، این بحران را پشت سر خواهیم گذاشت.

شایان ذکر است، در این جلسه مقرر شد هر 15 روز یک بار، یک صوت حاوی توصیه های پزشکی و بهداشتی از شبکه بهداشت شرق تهران در گروه فرهنگیان منطقه 15 بارگذاری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار