مهدی علی‌نژاد:

در انتخابات فدراسیون فوتبال هر نامزدی اعلام کرد گزینه وزارت ورزش است دروغ می‌گوید

تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد این وزارت و کمیته ملی المپیک از هیچ نامزدی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نخواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
در انتخابات فدراسیون فوتبال هر نامزدی اعلام کرد گزینه وزارت ورزش است دروغ می‌گوید

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی قایقرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایطی که کرونا ایجاد کرده متفاوت است. 51 سهمیه گرفته بودیم با آن روند که داشتیم، پیش‌بینی کرده بودیم به 70 سهمیه برسیم اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. خیلی از راه‌های کسب سهمیه بسته شد.

وی افزود : بوکس آخرین رویدادی بود که امید داشتیم سهمیه جدید بگیرد اما لغو شد. مسابقات ژیمناستیک در قطر هم کنسل شد باید دید فدراسیون جهانی به چه شکل عمل کند و البته این خطر در مورد رشته‌های دیگر هم هست. از طرفی چالش جدی المپیک الان برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک است چون 43 درصد سهمیه‌ها باقی مانده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه نامزدی خاصی در انتخابات فوتبال اولویت وزارت ورزش است یا خیر، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند اگر نامزدی اعلام کرد که گزینه وزارت ورزش است، به او رای ندهند چون دروغ می‌گوید..

وی ادامه داد: اساس‌نامه فدراسیون اصلاح شده و ان‌شاءالله یک انتخابات سالم و دموکراتیک را بر اساس اساسنامه خواهیم داشت و 10 اسفند تکلیف رئیس‌مشخص می‌شود. اولویت وزارت ورزش برگزاری انتخابات سالم است، اینکه چه کسی رای بیاورد به نظر خود مجمع ربط دارد.

علی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش در ابقا یا برکناری محمود فکری ورود می‌کند یا خیر تصریح کرد: به ما ارتباطی ندارد. مدیرعامل و هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند و ما هم نقشی در این داستان نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار