علی‌نژاد: راه رسیدن ورزش ایران به توسعه ایجاد عدالت جنسیتی است

تهران (پانا) - معاون وزیر ورزش و جوانان خواهان ایجاد عدالت جنسیتی در ورزش زنان ایران شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
علی‌نژاد: راه رسیدن ورزش ایران به توسعه ایجاد عدالت جنسیتی است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در جلسه تجلیل از فعالان حوزه ورزش بانوان با تبریک فرارسیدن روز زن و میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: اتفاق خوب و افتخار بالایی برای بانوان است که روز زن به نام حضرت فاطمه زهرا (س) نام‌گذاری شده است.

وی در ادامه افزود: ورزش ما اگر می‌خواهد به توسعه برسد هیچ راهی به جز ایجاد عدالت جنسیتی ندارد. در بسیاری از رشته‌ها در بخش آقایان به حد کمال رسیدیم ولی در بخش بانوان هنوز ظرفیت‌های خالی بسیار زیادی داریم که اگر توجه شود باعث جهش میشود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم تعداد مدال‌ها را در بازی‌های آسیایی زیاد کنیم لازم است که توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان داشته باشیم. از فدراسیون‌ها نیز خواسته‌ایم که سرمایه‌گذاری بیشتری روی بخش بانوان داشته باشند. فدراسیونی می‌تواند از منابع ما بیشتر استفاده کند که برنامه‌ریزی بیشتری روی بخش بانوان داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بانوان باید همت بیشتری داشته باشند و تلاش مضاعف‌تری انجام دهند. امیدوارم زودتر اساسنامه فدراسیون‌ها هرچه زودتر تصویب شود چون در اساسنامه جدید برای بانوان نیز امتیازات بیشتری گنجانده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار