استاندار زنجان:

8 طرح جهش تولید در استان افتتاح شده است

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت برای استان زنجان 26 طرح جهش تولید مصوب شد که تا فروردین سال بعد تعداد طرحهای قابل بهره برداری به 14طرح می رسد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
8 طرح جهش تولید در استان افتتاح شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی صبح امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گفت: زنجان در حوزه تولید بسیار موفق عمل کرده است و دهه فجر امسال ثابت کردیم در اوج تحریم ها و خباثت دشمنان توانستیم بزرگترین واحدهای تولیدی را افتتاح کنیم.

وی تأکید کرد: بر اساس نقشه راهی که برای استان ترسیم کردیم توانستیم در دو سال گذشته به برنامه های ترسیم شده برسیم و برای ما کیفیت طرح ها و حجم سرمایه گذاری و درصد اشتغال بسیار مهمتر از کمیت بوده است.

به گفته استاندار زنجان 26 طرح جهش تولید برای استان زنجان مصوب شد که ارزش این طرح ها 6 هزار و 700 میلیارد تومان است که از این تعداد 8 طرح به بهره برداری رسیده و تلاش داریم 6 طرح دیگر تا پایان فروردین سال آینده افتتاح شود.

مقام عالی اجرایی دولت در استان برای به ثمر نشستن طرح های باقیمانده جهش تولید، تشکیل کمیته ای برای نظارت و پیگیری میدانی را خواستار شد و افزود: برخی از مسائل استان همچون تامین آب و برق اراضی شیبدار در طارم و همچنین مشکلات واحدهای تولید را با حضور در محل و پیگیری از وزرا و حتی معاونان رئیس جمهور حل کردیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه بسیاری از محصولات و تولیدات استان زنجان در کشور و حتی دنیا مطرح شده و زنجیره تولید و عرضه برخی از محصولات نیز تکمیل شده است گفت: ما امکانات خوبی برای تبدیل شدن به مرکز لجستیک شمالغرب کشور داریم و با طرح های حوزه راه همچون دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین و راه سلطانیه، قیدار به همدان شاهد رونق جابجایی مسافر و کالا از این استان خواهیم بود که ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه هر چه بیشتر استان زنجان به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار