در گفتگو با پانا ؛

تیم والیبال که بازیکنان و مربیانش پول نمی گیرند!

تبریز(پانا) - تیم والیبال مقاومت و شهید صفری در صدر لیگ هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم والیبال که بازیکنان و مربیانش پول نمی گیرند!

سیف الله مردمی سرپرست و مسئول تیم های والیبال مقاومت وشهید صفری حوزه ۸ شهری بسیج امام رضا در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : ما در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم های والیبال داریم که اکثر اعضایش، مخصوصا نونهالان و نوجوانان بسیجی و از آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز هستند که فعالیت ورزشی انجام می دهند.
مردمی در رابطه با مربی های این تیم گفت: مربی هایی برای تقویت تیم استفاده می شوند که دارای دانش فنی لازم باشند و این افراد اکثرا مربیان آموزش و پرورش هستند؛این مربیان بسیجی هستند و بسیجی وار به کمک ما آمده اند که از این افراد بخاطر کارشان تقدیر میکنم.
سرپرست این تیم های والیبال با بیان مشکلاتشان گفت:تمامی هزینه ها توسط بسیج،خیرین و خود بازیکنان تامین می شوند. در بقیه تیم ها هزینه های هنگفتی برای تیم خرج می شود و به بازیکنان پول می دهند. اما بازیکنان ما بخاطر علاقه خود بازی میکنند و ما جلوی این بازیکنان بخاطر زحماتشان شرمنده هستیم.
مردمی ضمن بیان راهکار هایی برای کمک به این بازیکنان گفت:سازمان های مختلف از جمله شهرداری می تواند مارا یاری کند؛ شهرداری تبریز تیم والیبال خود را بخاطر هزینه های زیاد منحل کرد و گفت که این هزینه ها را به ورزش های همگانی محله ای اختصاص می دهیم؛ اکنون شهرداری می تواند مارا یاری نماید. من از شهرداری تبریز درخواست دارم که از این گونه تیم ها حمایت کند.
وی در ادامه وضیعت تیم را تشریح کرد و گفت:این افراد حدود ۳۰۰نفر بودند که توسط مربیان آموزش و پرورش آموزش دیده اند و اکنون چکیده این افراد در قالب این تیم ها حضور دارند.
مردمی ضمن تقدیر از زحمات مربیان و بازیکنان گفت:این مربی ها بدون هیچ چشم داشتی بسیجی وار در کنار تیم هستند که مارا یاری می کنند و در کنار این مربیان بازیکنان نیز تلاش های زیادی دارند که جا دارد از زحمات همه این افراد تقدیر نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار