معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۵:

در حوزه پرورشی اگر ایمان و عمل با چاشنی شور و هیجان و خلاقیت، همراه شود، شگفتی ساز می شود

تهران(پانا)- هدف اصلی و بخشی از رسالت سند تحول بنیادین، شکوفایی فطرت دانش آموزان است که این امر با تعامل، همکاری و انعطاف پذیری بین حوزه های ستادی و مدارس محقق می شود.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه پرورشی اگر ایمان و عمل با چاشنی شور و هیجان و خلاقیت، همراه شود، شگفتی ساز می شود

مراسم بزرگداشت دهه فجر و جلسه شورای معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۵ با حضور فاطمه خوئینی معاون پرورشی منطقه و همکاران حوزه های ستادی و اداری برگزار شد.
خوئینی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه در ابتدا گفت: انقلاب اسلامی ما با چند ویژگی و اصل مهم به پیروزی رسید؛ ویژگی هایی چون استقلال، آزادی، خودباوری، تلاش و توسعه که در نهایت منجر به پیروزی اسلام بر استبداد و طاغوت شد و همچنین یکی از بهترین و مؤثرترین اهداف انقلاب محرومیت زدایی و پیشرفت در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و فرامرزی است.
سپس خوئینی با اشاره به سند تحول بنیادین، عنوان کرد: در این سند ذکر شده که هدف اصلی آن شکوفایی فطرت دانش آموزان است که این امر با تعامل، همکاری و انعطاف پذیری بین حوزه های ستادی و مدارس محقق می شود.
خوئینی در ادامه گفت: حوزه پرورشی باید جاذبه داشته باشد و در واقع کار فرهنگی و پرورشی سخت و دیر بازده است و نیاز به صبوری و خلاقیت دارد و اگر ایمان و عمل با چاشنی شور و هیجان و شادی همراه شود، شگفتی ساز خواهد شد.
سپس در مراسمی خوئینی با تقدیر از همکاران ستادی و همچنین تجلیل از فعالان و همکاران تلاشگر حوزه معاونت پرورشی، عنوان کرد: در این حوزه با برنامه‌ریزی، هماهنگی بین عوامل مختلف، درایت، خلاقیت، تهیه خوراک مناسب، نظارت و پیگیری و در نهایت توانمند سازی حوزه های مختلف پرورشی باید این امر را به بهترین نحو اجرا کرده و پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار