شهریاری: دانش آموزان محور اصلی و شاه کلید موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی اند

تهران(پانا)- همزمان با چهل و دومین سال گشت پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت نمادین و در سراسر کشور، زنگها به صدا درآمدند و بار دیگر فرهنگ ایثار، مقاومت، پایداری، شکل و رنگ دیگری گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شهریاری: دانش آموزان محور اصلی و شاه کلید موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی اند

همزمان با سراسر کشور مراسم نمادین نواختن زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، فاطمه خوئینی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اسکندر زاده رییس حراست منطقه، نوری تبار رئیس سازمان دانش آموزی منطقه و جمعی از همکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع استثنایی رجائیه برگزار شد.
شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب گفت: دانش آموزان محور اصلی و شاه کلید موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی بوده و هستند.
در ادامه وی افزود: پایداری، مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی که از آموزه های دینی به ما رسیده، در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین وجه خودش را نمایان کرد و در این میدان دانش آموزان، نقش اساسی و بسزایی داشتند.
سپس شهریاری با اشاره به زحمات جامعه فرهنگیان گفت: طی یک سال گذشته، اهمیت و نقش همکاران ما در آموزش بر اقشار مختلف جامعه هویدا شد و در حال حاضر در سخت ترین شرایط اجتماعی، دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم، مسئولیت آموزش را به نحو احسن انجام می دهند و به حق از این عزیزان باید با عنوان مدافعان آموزش نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار