کلنگ زنی مدرسه استثنایی محسن ریحانی در قزوین با حضور سیدجواد حسینی

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، کلنگ احداث صد و سی و دومین مدرسه استثنایی از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز کشور در شهرستان قزوین به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی مدرسه استثنایی محسن ریحانی در قزوین با حضور سیدجواد حسینی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه استثنایی زنده یاد محسن ریحانی که صبح امروز یک شنبه 19 بهمن 99 در شهرستان البرز شهرک مهرگان در استان قزوین برگزار شد، گفت: بر اساس آمایش سرزمینی ۲۱۰ مدرسه استثنایی در کشور برای رسیدن به استاندارد مطلوب مورد نیاز است که ساخت این مدارس در قالب طرح از خشت تا بهشت در یکسال گذشته آغاز شده است.

حسینی با بیان ویژگی های مدرسه زنده یاد محسن ریحانی اظهار کرد: این مدرسه در راستای طرح از خشت تا بهشت کلنگ زنی میشود و برای فرشتگان زمینی یعنی کودکان استثنایی ساخته میشود.

وی افزود: این مدرسه مهمترین مقطع یعنی پیش دبستانی و دبستان را نشانه گرفته است و علاوه بر آن برای یکی از مهمترین گروه های تحت پوشش سازمان آموزش و پرورش استثنایی یعنی گروه ناتوانان ذهنی و چند معلولیتی ساخته می شود.

حسینی با بیان اینکه این مدرسه در منطقه ای با جمعیت بالا و فاقد مدرسه استثنایی احداث می شود افزود: این مدرسه با همت بانوی خیری که معلم است ساخته می شود.

شایان ذکر است دبستان ۶ کلاسه استثنایی زنده یاد محسن ریحانی در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۷۰۰ متر مربع، صد و سی دومین مدرسه از ۲۱۰ مدرسه استثنایی مورد نیاز کشور است که با حضور دکتر سید جواد حسینی کلنگ زنی شد.

این دبستان استثنایی در ناحیه شهری مهرگان قزوین و با مشارکت خیر نیک اندیش حمیده ریحانی و سازمان نوسازی مدارس احداث می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار