مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

مجلس دانش آموزی مناسب ترین بستر رشد اجتماعی دانش آموزان است

تهران ( پانا ) - در اولین نشست مجلس دانش آموزی در سال تحصیلی جاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، تهور دانش آموزانی که به این عرصه اجتماعی ورود کرده اند را قابل قدردانی دانست و خواستار ادامه حمایت های معاونت پرورشی از رشد اجتماعی دانش آموزان شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی مناسب ترین بستر رشد اجتماعی دانش آموزان است

صبح امروز اولین نشست مجلس دانش آموزی درسال تحصیلی جاری، با حضور یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۵، خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۵ و هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی پسران و دختران در محل اداره آموزش و پرورش منطقه ۵ برگزار شد.

در این نشست، شهبازبیگی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است؛ پس همگی باید قدردان باشیم و خود را وقف خدمت به نظام کنیم. باید حرکت های ما سنجیده و حساب شده باشد تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات دانش آموزان منتخب، گفت: شما زحمات زیادی متقبل شده اید و علاوه بر تمام جنبه های فعالیت هایتان باید در ارتباط با رسالتی که درباره انقلاب دارید هوشیار باشید. امیدواریم در این ایام، فعالیت های موثر و چشمگیری را از همه ی شما شاهد باشیم.

شهبازبیگی درمورد وظایف شورا گفت: همدلی و همفکری بین دانش آموزان با مدیر و مسئولین مدرسه ارتباط موثری برقرار می کند. این همدلی و همفکری به ما مسئولیت می دهد که در کارها غفلت نکنیم؛ زیرا نتیجه آن بی انگیزگی در کار و زندگی است. همچنین تقویت روحیه تعاون و مشارکت و تبادل تجربیات شما دانش آموزان با دیگران باعث می شود تا سریع تر به اهداف از پیش تعیین شده برسیم. باید بدانیم مجلس دانش آموزی مناسب ترین بستر رشد اجتماعی دانش آموزان است.

همچنین داود امام وردی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، ضمن خیر مقدم به دانش آموزان عضو هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی و تبریک ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با ظرفیت هایی که در وجود شما دیده می شود، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت شما در عرصه های علمی و اجتماعی کشور باشیم و کارهای گروهی و رقابت های سالم شما، زمینه موفقیتتان در مراحل بعدی زندگی باشد.

در ادامه خدیجه آزاد، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۵، گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص اطلاع رسانی مناسب و برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی و فعالیت های کمیته ها ارائه کرد.

سپس دانش آموزان به بررسی مشکلات آموزشی و تربیتی و بیان نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی پرداختند و در مورد ارتباط معلمین با دانش آموزان مطالبی را مطرح کردند. در پایان اعتبارنامه منتخبین دانش آموزی توسط مدیر منطقه به آن ها اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار