مدارک مورد نیاز و زمان مصاحبه آزمون پیمانی سال 99 در خراسان شمالی اعلام شد

بجنورد (پانا) -مدارک مورد نیاز و زمان مصاحبه آزمون پیمانی سال 99 خراسان شمالی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارک مورد نیاز و زمان مصاحبه آزمون پیمانی سال 99 در خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام مورخه 10/10/99 آموزش و پرورش خراسان شمالی می‌رساند، جهت تکمیل پرونده و طی مراحل استخدامی از شنبه مورخه 18/11/99 لغایت پنج شنبه 4/12/99 بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران) به آدرس بجنورد خیابان ۳۲ متری شهدا - شهدای ۲۱ (کوچه دانشوران) به همراه مدارک ذیل شخصاًحضور به هم رساند.

مدارک لازم :

چهار قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده درسال جاری (پشت نویسی شده)

اصل شناسنامه دو برگ تصویرازتمام صفحات آن

اصل کارت ملی دو برگ تصویرپشت وروی آن

اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و تصویر آن (برادران)

اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن و دارا بودن اصل یا کپی برابر با اصل شده مدرک تحصیلی لیسانس برای کسانیکه با کارشناسی ارشد در آزمون شرکت کرده اند.

اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین و اصل معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده کرده اند.

اصل سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی از تاریخ 22 بهمن ماه 1357 به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است. جهت افزایش حداکثر سن مقرر (مدارک ارایه شده در این قسمت بعد از استعلام رسمی قابل قبول خواهد بود.)

اصل مدارک مربوط به بومی بودن درکد شغل محل انتخابی مطابق اطلاعیه مندرج در زمان ثبت نام در آزمون استخدام پیمانی را از سایت سازمان سنجش آموزش کشوردریافت و تکمیل نمایند.http://sanjesh.org

پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی 10/10/99

دو عدد پوشه آبی

دریافت فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش از طریق لینک gozinesh.khn.mediu.irو تکمیل و ارایه آن در روز بررسی مدارک

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده جهت طی فرایند استخدامی به منزله انصراف خواهد بود)

تذکر1:در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر2: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله تغییر کد که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود بمنزله فاقد شرایط بودن فرد خواهد بود.

آدرس محل بررسی مدارک: خراسان شمالی،بجنورد خیابان سی و دو متری شهدا- شهدای (۲۱ خیابان دانشوران )دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار