در سومین روز از دهه فجر رخ داد:

دیدار اعضای شوراهای دانش‌آموزی با امام‌جمعه شهرستان پیشوا

پیشوا (پانا)- اعضای شوراهای دانش‌آموزی مدارس شهرستان پیشوا، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب، با امام‌جمعه این شهر دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای شوراهای دانش‌آموزی با امام‌جمعه شهرستان پیشوا

در این نشست که همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با اشاره به نامگذاری این روز با نام جوان و خودباوری گفت: شما دانش‌آموزان با مطالعه، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری می‌توانید به موفقیت برسید.

سعید تاجیک تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب ما هر روز پیشرفت‌های چشمگیرتری را شاهد هستیم و امروز، دانش‌آموزان می توانند ادامه دهنده موفقیت‌ها باشند.

اودر پایان سخنانش به برخی از موفقیت‌های دانش‌آموزان پیشوایی در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی اشاره کرد و آن را ناشی از خودباوری و امید به آینده دانست.

امام‌جمعه شهرستان پیشوا نیز در این نشست با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و تقارن زیبای آن با ایام دهه فجر گفت: جهش‌ها و موفقیت‌های علمی ایران در سطح جهان، بیانگر این مساله است که ما توانسته‌ایم بسیاری از تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

روح‌الله باقری، ضمن بیان اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب خاطر نشان ساخت: هر کسی با توجه به جایگاه و موقعیتش باید حافظ این انقلاب باشد.

او افزود: همیشه و در همه جا امور به دست مردم انجام شده و اکنون نیز دانش آموزان با درس خواندن ، مسئولین با درست انجام دادن کارها و حتی زنان خانه دار، با خانه‌داری خوب، می‌توانند نقش خود را در زمینه حفظ انقلاب ایفا کنند.

در این دیدار، اعضای شورای دانش‌آموزی، در خصوص مسائل مختلف سخن گفتند و دغدغه‌ها، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه‌های مختلف با امام‌جمعه در میان گذاشتند.

خبرنگار: محمدجواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار