قرعه‌کشی بسکتبال المپیک توکیو؛ ایران به غول بسکتبال جهان رسید

تهران (پانا) – تیم ملی بسکتبال ایران در سخت‌ترین گروه بسکتبال المپیک توکیو قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
قرعه‌کشی بسکتبال المپیک توکیو؛ ایران به غول بسکتبال جهان رسید

مراسم قرعه‌کشی بسکتبال المپیک توکیو دقایقی قبل در سوئیس برگزار شد و 8 تیم راه یافته به این رقابت‌ها حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند.

بر این اساس، تیم ملی بسکتبال ایران که سهمیه مستقیم آسیا را بدست آورده است، در گروه A رقابت‌ها با تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا قهرمان مقتدر بسکتبال جهان، فرانسه و تیم صعود کننده از پلی‌آف کانادا همگروه شد. این تیم یکی از تیم‌های ملی بسکتبال یونان، چین، کانادا، اوروگوئه، جمهوری چک و ترکیه خواهد بود که در این میان شانس یونان و کانادا بالاتر است.

در گروه دو این رقابت‌ها هم تیم‌های ملی استرالیا و نیجریه قرار گرفته‌اند و دو تیم از پلی‌آف هم به این گروه اضافه خواهند شد. از بین تیم‌های ملی آلمان، روسیه، مکزیک، تونس، کرواسی و برزیل که در کرواسی رقابت خواهند کرد و همچنین در بین تیم‌های دومینیکن، نیوزیلند، صربستان، پورتوریکو، ایتالیا و سنگال که در صربستان مصاف خواهند کرد، دو تیم دیگر این گروه معرفی خواهند شد.

اما در گروه سه رقابت‌ها هم ژاپن میزبان المپیک در کنار تیم‌های ملی آرژانتین، و اسپانیا و یک تیم از پلی‌آف قرار گرفته است. تیم پلی‌آف این گروه از بین تیم‌های ملی بسکتبال لیتوانی، کره جنوبی، ونزوئلا، لهستان، اسلوونی و آنگولا انتخاب می‌شود. این تیم‌ها قرار است در لیتوانی روبروی هم قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار