مدیر اموزش پرورش شهرستان بندرگز:

پرورش در ایام کرونا تعطیل نیست

بندرگز(پانا)-علی اکبر معقولی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز گفت بالغ بر ۲۰۰ دانش آموز در شهرستان بندرگز در مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
پرورش در ایام کرونا تعطیل نیست

در این نشست معقولی ضمن چگونگی ضرورت جلسات توجیهی و آموزشی بیان کرد: مسابقات قرآن و عترت در دو بخش آوایی و پژوهش توسط معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان پیگیری شده و با حضور دانش آموزان و فرهنگیان برگزار می شود که هدف آن ترویج فرهنگ قرآنی در دل دانش آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز با توجه به ضرورت تعامل با پارلمان دانش آموزی اشاره کرد: کارگروه قرآن و عترت پارلماندانش آموزی شهرستان بندرگز طی نشست هایی که با کارشناس قرآن و عترت این شهرستان داشت ، در نظر دارد تعدادی کثیری ازدانش آموزان را به این مسابقه جذب کند.

معقولی ادامه داد: جلسات توجیهی و آموزشی نسبت به چگونگی برگزاری این مسابقه به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و همچنین کارشناس قرآن و عترت این اداره دنبال می شود تا هدفمند و با استفاده از خرد جمعی بتوان مسابقه ای با توجه به شرایط حاکم بر جامعه برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن و عترت همه ساله برگزار می شود که امسال به دلیل شرایط کرونا در بستر فضای مجازی و با نظارت مسئولین ذی ربط برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرگز ابراز امیدواری کرد: مسابقات قرآن و عترت هدفی بلند مدت دارد که انتظار می رود دانش آموزان از این طرح ها استفاده کنند.

در پایان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تشکر از معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و پارلمان دانش‌آموزی استان و شهرستان گفت: معاونت پرورشی به دنبال این است که دانش آموزان را حتی در ایام کرونا به آموختن صحیح پرورش وزندگی به سبک‌فرهنگ اسلامی دعوت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار