مریم شکری

جشن یاوران انقلاب در آستانه ی سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی

گلستان(پانا)-صبح امروز،جشن یاوران انقلاب واقع در شهرستان آق قلا،با حضور فرماندار،معاونت پرورشی،معاون متوسطه استان،مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن یاوران انقلاب در آستانه ی سالروز چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی

توماج، فرماندار شهرستان آق قلا ضمن خوشامد گویی بیان کرد:برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،زحمات بسیار زیادی کشیده اند،برای هر پست مدیریتی،۷۲ تن از هموطنان ما شهید شده اند.انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام رضوان الله تعالی و در ادامه مقام معظم رهبری حرف تازه ای برای گفتن داشت.دنیای ما دنیایی بر اساس واقعیت هاست.اگر دشمن بداند ما در چه حیطه های ضعف داریم ،قطعاً آسیب خود را به ما خواهد رساند.

توماج در ادامه افزود:افتخار میکنیم با کمک همه ی دستگاه های اجرایی،پیگیری هایی که صورت گرفت و قولی که به مردم شریفشهرستان آق قلا داده ایم،در پنج ماه در سطح شهرستان،نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان پروژه،اجرا،افتتاح و کلنگ زنی میشود.وظیفه ماخدمت رسانی،پاسخگویی و اطلاع رسانی به مردم در ارتباط با خدماتی که صورت گرفته،میباشد.

و در پایان فرماندار شهرستان آق قلا گفت:از تمامی مدیران شهرستان،مدیران کل،استاندار و نمایندگان محترم و همه ی عزیزان تشکر وآرزوی سلامتی دارم.

در ادامه این مراسم پیری،معاون متوسطه استان گفت:یکی از نعمت هایی که خداوند تبارک و تعالی به ما عطا نمود،که نه فقط برای ایران اسلامی،بلکه برای جهان اسلام به عنوان یک الگو مطرح شد،نعمت انقلاب اسلامی بود.انقلابی که با ظرفیت ها و پشتوانه های مهمی همچون رهبری های خردمندانه،رشدمندانه و با شخصیت معنوی و با روح خدایی حضرت امام حاصل شد.

وی در ادامه افزود:انشاءالله بتوانیم در آینده باز هم شاهد استمرار این فعالیت ها،نخبه پروری و استعداد پروری ها در شهرستان باشیم و بر اساس برنامه های آینده که ذکر شد،ما بسیار خوش بین هستیم.

و در پایان پیری گفت:روی سخنم با شما جوان و نوجوانان عزیز است،نخبگانی که امروز در خدمتشان بودیم،اگر شما به این موفقیت والادست پیدا کردید،تنها با توکل بر خدا،تلاش و اراده خستگی ناپذیرتان بوده است.

در ادامه، سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تبریک سالروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب بیان کرد:برای استمرارموفقیت های خود،با همان روحیه ی خدایی و معنوی که عامل مهمی است حرکت کنیم،اگر امام عزیزمان توانست این انقلاب را با کمک مردم به پیروزی برساند،جز ایمان و تلاش نبوده است.

سلطانی افزود:این ایمان روحیه ی معنوی و اعتقادی ست که میتواند بشر را از تنگناها و پیچ و خم های بزرگ در مسیر راه عبور دهد و به مقصد برساند،تلاش مستمر و برنامه ای نکته ای مهم است که باید حتما به آن توجه شود،شما می بایست برای خود برنامه های بلند مدت و افق روشن طراحی کنید تا به موفقیت های والاتر برسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار