معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان:

92 درصد از سوادآموزان دوره انتقال استان در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند

رشت (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان گفت در پرسش مهر 21 ریاست جمهوری 1942 سوادآموز دوره انتقال در سنت آغاز سال تحصیلی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
92 درصد از سوادآموزان دوره انتقال استان در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری شرکت کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی درباره میزان مشارکت سوادآموزان در این مسابقه گفت: 92 درصد سوادآموزان دوره انتقال در پرسش 21 ریاست جمهوری ( معادل 1942 نفر ) شرکت کردند.

وی افزود: در این میان 248 اثر برگزیده شهرستان ها و مناطق، توسط دبیرخانه پرسش مهر استان مورد ارزیابی قرار گرفت که 12 اثر برتر به دبیرخانه مرکزی در سازمان نهضت سوادآموزی ارسال شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اجرای برنامه ها و مسابقات مختلف در حوزه سوادآموزی اظهار کرد: هدف از آموزش بزرگسالان تکامل و تعالی آنان برای سازگازی موثر و مثبت با مسائل فردی و اجتماعی است که برای تحقق این هدف، سازمان نهضت سوادآموزی برنامه ها و مسابقات آموزشی و فرهنگی مختلفی را در طول سال اجرا می کند.

محمدی گفت: تقویت مهارت خواندن و نوشتن و کاربست آن در زندگی روزمره، تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری از جمله اهداف مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب فعالیت سازمان نهضت سوادآموزی گروه سنی ۴۹ - ۱۰ سال است و گروه های خاص از جمله مددجویان زندان ها، کشاورزان و نوغانداران نیز از مخاطبان هستند ضمن اینکه افراد بی سواد تا ۶۰ سال نیز می توانند در کلاس های سوادآموزی ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار