افزایش جذب 174 درصدی دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر21 ریاست جمهوری

زنجان (پانا) - در مسابقات پرسش مهر 21 ریاست جمهوری، شاهد افزایش 174 درصدی دانش آموزان بودیم.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش جذب 174 درصدی دانش آموزان در مسابقات پرسش مهر21 ریاست جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان رئیس اداره فرهنگی هنری، ادوها و فضاهای پرورشی اداره کل با اعلام این خبر گفت: بیست و یکمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری با استقبال بسیار خوب دانش آموزان برگزار گردید.

قنبری افزود: علیرغم دغدغه و نگرانی‌ها از عدم توجه دانش آموزان به جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری، ما شاهد استقبال بسیار خوب دانش آموزان در جشنواره های مختلف هستیم و طبق گزارش های دریافتی از سامانه همگام مدارس، شاهد رشد 174 درصدی حضور دانش آموزان در رشته های انفرادی فراخوان ملی پرسش مهر 21 نسبت به سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری در رشد هنری و زیبایی شناختی

دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست و این امر به صراحت در سند تحویل بنیادین جزو شاخصه های یک دانش آموز در تراز جمهوری اسلامی مطرح است. با توجه به این مساله و جایگاه هنر متعالی در دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی نیازمند اجرای برنامه های بیشتر با رویکرد تربیت هنری فرزندان خود هستیم.

قنبری اشاره کرد: عوامل مدارس و اولیای دانش آموزان در این شرایط هدایت دانش اموزان به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری را بر عهده دارند و نباید مقوله فرهنگ را نادیده بگیریم چرا که تربیت زمانی کامل خواهد شد که ما توانسته باشیم یک دانش امورز تمام ساحتی را تحویل جامعه خود بدهیم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری مجموعه همکاران در نواحی و مناطق، گفت: امیدواریم در مراحل پایانی این جشنواره آثار منتخب را در قالب نمایشگاه های مختلف مجازی برای کلیه دانش آموزان عرضه کنیم و همچنین شاهد موفقیت روافزون دانش آموزان استان در مرحله کشوری پرسش مهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار