گلبانگ اقتدار انقلاب اسلامی در مدارس ملارد طنین‌انداز شد

ملارد(پانا)- گلبانگ انقلاب در آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه شهدای اقتدار و عصمت ملارد به صدا در آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
گلبانگ اقتدار انقلاب اسلامی در مدارس ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش، پانا، همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین شهرستان ملارد در مدارس دخترانه شهدای اقتدار و عصمت ملارد، بصورت پخش زنده در شبکه شاد، نواخته شد.

در این مراسم، امام جمعه ملارد، ضمن تبریک اعیاد پیش رو و تشکر از همکاران فرهنگی تلاشگر در عرصه‌های فرهنگی و آموزشی در دوران بعد از انقلاب، به رشد و پیشرفت بی‌نظیر علم و دانش در ایران اسلامی اشاره کرده و افزود: قبل از انقلاب میزان درصد افراد باسواد ۴۷.۵درصد و اکنون بالای ۹۰ درصد است.

او تصریح کرد: تعداد دانشجویان از ۷۰۰۰۰۰نفر به ۴.۵ میلیون نفر رسیده و این نشانگر اهمیت این نظام به علم و توسعه روزافزون دانش است.

حسینی نوری خاطرنشان کرد: در هر مکان و زمانی وقتی به انقلاب و آرمان‌‌هایش تکیه شده، کشور ما سربلند و پیروز بوده و دوری از استکبار و گرایش به غرب را مایه پیشرفت و ایجاد تمدن اسلامی در ایران دانست.

همچنین، طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در این مراسم گفت: بعد از انقلاب، در تمام زمینه‌ها و مخصوصاً، از لحاظ علمی و آموزشی در شهرستان ملارد، به رشد چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم و بطور مثال تعداد مدارس ملارد در سال ۵۷، ۲۷ مدرسه و اکنون بیش از ۴۰۰ شیفت مدرسه در این منطقه فعال است.

او افزود: دانش‌آموزان این منطقه در تمام عرصه‌های علمی و فرهنگی حائز مقام و رتبه هستند و در دانشگاه ‌های مهم ایران پذیرفته می‌شوند.

گفتنی است در این برنامه، از خانواده شهیدان، امینی و چراغی تجلیل شده و دکلمه ای در وصف سردار دلها قرائت شد.

همچنین در مراسم گلبانگ انقلاب از دانش‌آموزان پیشتاز برتر کشوری، جشنواره علمدار، پرسش مهر و اعضای شورای دانش‌آموزی فعال این مدرسه تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار