معاون هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران:

از گروه‌های هنری ملاردی حاضر در جشنواره بین المللی فجر حمایت می‌کنیم

ملارد(پانا)- با حضور میثم مرادی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در ملارد و در نشستی صمیمی ازگروه نمایش راه یافته به جشنواره بین المللی فجر، تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
از گروه‌های هنری ملاردی حاضر در جشنواره بین المللی فجر حمایت می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، در این نشست، میثم مرادی معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن تبریک به گروه‌های راه یافته به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، گفت: به واسطه تحریم ها و شیوع کرونا، شرایط سختی برای جامعه فرهنگ و هنری کشور و استان بوجود آمد که یکی از این جامعه‌های بزرگ، هنرمندان نمایش استان بود که با بسته شدن سالن‌های نمایش(با دستور ستاد ملی کرونا) روزهای دشواری را تا به امروز سپری کرده‌اند.

او در ادامه ضمن بازدید از سالن پلاتو و تمرین نمایش اظهار کرد: علی رغم اینکه سالن‌ها بسته شد، اما گروه‌ها با رعایت تمام دستورالعمل‌ها در حوزه آموزش و تولید، تئاتر را زنده نگه داشتند و ماحصل این حیات‌بخشی، حضور گروه‌هایی از استان در سی‌و‌نهمین جشنواره تئاتر فجر است.

مرادی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای گروه‌های راه یافته،ادامه داد: در حد توان و مقدورات حامی گروه‌های راه یافته و فرهنگ و هنر استان در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی هستیم.

در ادامه‌ نشست، همچنین رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ملارد مطالبی را در خصوص نیازهای خود برای اجرایی شایسته تر، به سمع و نظر معاون هنری و حاضران رساندند.

در پایان این نشست صمیمی، از گروه نمایش بهرام چوبینه به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی که به بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته، به رسم تکریم لوح تقدیری به آنها اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار