مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

وحدت رویه و همدلی، گامی مهم در جهت تقویت نظام مدیریتی آموزش و پرورش است

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت صداقت در گفتار، ارتقای کار گروهی و اهمیت دادن به نوآوری و کارهای پژوهشی، از ویژگی های تقویت کننده نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
وحدت رویه و همدلی، گامی مهم در جهت تقویت نظام مدیریتی آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در نشست صمیمانه کارکنان معاونت آموزش متوسطه با وی با اشاره به شیوع کرونا و تغییر شیوه آموزش دانش آموزان اظهار کرد: تعمیق ارتباط با دانش آموزان و خانواده ها در دوره آموزش های کرونایی بسیار مهم است.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس خاطرنشان کرد: تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جدیت در اجرای المپیادهای علمی، برگزاری جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی و همچنین ادامه توجه راهبردی به برنامه شهاب تا دوره دبیرستان ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برخی دغدغه ها در سیستم اداری خاطرنشان کرد: با شناسایی و رفع برخی گلوگاه های اداری و نظارت تخصصی بر اجرای شیوه نامه ها نظام تصمیم گیری اداری چابک تر می شود. رحمتی با تأکید بر ضرورت حفظ استقلال و شأنیت آموزش و پرورش اظهار کرد: استفاده از نظرات بدنه کارشناسی و مصوب کردن آن در شورای معاونان گام مهمی در تشخیص اولویت ها و استفاده بهینه از منابع است.

در ادامه نشست صمیمانه همکاران معاونت آموزش متوسطه با مدیرکل آموزش متوسطه هر یک از کارشناسان و روسای ادارات تابعه به بیان دیدگاههای خود در زمینه های مختلف آموزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار