طرح بازآفرینی شهری در قائم‌شهر اجرا می‌شود

ساری (پانا) - شهردار قائمشهر اعلام کرد که با همکاری نمایندگان قائمشهر طرح بازآفرینی شهری کنار رودخانه در نظر گرفته شده است که به اجرا درخواهد آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح بازآفرینی شهری در قائم‌شهر اجرا می‌شود

نشست خبری شهردار قائمشهر در سالن شهرداری با حضور اعضای شورا اسلامی شهر و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

سید هادی فضلی، رییس شورای اسلامی در این نشست، با یادآوری اینکه شورای اسلامی شهر قائم‌شهر از ابتدا فعالیت خود را به صورت برنامه کوتاه‌مدت آغاز کرد، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام پل میدان جانبازان، پل شهید عباسپور رودخانه سیاهرود و لایروبی آن، تقاطع غیر همسطح‌ و پارک جنگلی تالار و باز‌نگری طرح جامع شهر قائم‌شهر را از جمله اقدامات این نهاد برشمرد.

او همکاری اصحاب رسانه با مجموعه مدیریت شهری و انعکاس فعالیت‌های این مجموعه را «خوب» توصیف کرد و ادامه داد: «از طرفی نقد سازنده شما همیشه چراغ راهی برای مدیریت شهری بوده است. شما و ما نمایندگان مردم در شورا صدای مردم و واسطه میان مردم و مسئولین هستیم جهت پیگیری امورات مردم در سطح شهر که ان شاءالله بتوانیم باکمک هم این هم را به سرانجام برسانیم.»

فضلی با تأکید بر اینکه پروژه‌ها و خدمات شهری حاصل کار جمعی اعضای شورا شهر و شهرداری است، گفت: «این مجموعه با وجود اختلاف سلیقه‌ها و تضارب آراء در صحن شورا و شهرداری دست به دست هم داده‌اند تا کار حاصل از خرد جمعی و رأی اکثریت شورا شکل گیرد و کسی نمی‌تواند آن را به نفع خود مصادره به مطلوب کند.»

او از مردم قائم‌شهر بواسطه پرداخت به موقع عوارض و حمایت و مشارکت آن‌ها در پروژه‌های شهری سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد که بتوانند در ادامه خدمات بهتر را به شهروندان ارائه کنند

عباس صالح زاده شهردار قائمشهر پیرو نیز اعلام‌ کرد که در دهه فجر ۱۵۰ میلیارد پروژه افتتاح می‌شود.

صالح‌زاده گفت: «یکی از موفقیت‌های پنجمین دوره شورای شهر قائم‌شهر و یکی از کارهای شهرداری، افزایش ۳هزار هکتار به حریم قائم‌شهر است که در طرح بازنگری طرح جامع شهر برای اولین بار اجرا شد.»

او با اشاره به بازگشایی حریم سیاهرود ادامه داد: «70 هزار مترمربع از حریم رودخانه سیاهرود معادل 80 درصد آزاد شد. در قسمت‌هایی از دهنه‌ رودخانه نیز‌ ۱۵ تا ۴۰ متری آزاد شد تا فضای سبز و پارک ایجاد شود و بیش از ۱۵ میلیارد تسهیلات داده شد.»

شهردار قائمشهر اعلام کرد که با همکاری نمایندگان قائمشهر طرح بازآفرینی شهری کنار رودخانه در نظر گرفته شده است که به اجرا درخواهد آمد.

او به نصب 31 دوربین برای پایش تصویری در قائمشهر با هزینه ۸.۵ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: «برای سال آینده نیز ۴.۵ میلیارد تومان در تقاطع‌ها و ورودی‌های شهر دوربین نصب خواهد شد.»

شهردار قائمشهر گفت: «در آذرماه سال جاری بیش از ۳۰ هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر شهر قائم‌شهر آسفالت انجام شد.»

صالح‌زاده به افتتاح تقاطع غیر همسطح‌ مسجد رسول و پارک جنگلی تالار هم اشاره که این پروژه حدود ۸۰ میلیارد هزینه اجرایی داشته و مجموعه‌ای شامل پله طبیعت، 13مجموعه فروشگاهی و رستوران است.

به گفته او این مجموعه می‌تواند باعث اشتغال شود و جاده سلامت به طول ۵ کیلومتر دارد و در ایام تعطیل از این فضا می‌توان برای نشاط اجتماعی استفاده کرد.

خبرنگار: علی رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار