هنرمند نی ریزی دستیار کارگران و بازیگر سریال «روزهای ابدی»

نی ریز(پانا )_ ابوالفضل بامداد عضو انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نی ریز در مجموعه تاریخی «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری به عنوان دستیار سوم کارگردان و بازیگر حضور یافت. 

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هنرمند نی ریزی دستیار کارگران و بازیگر سریال  «روزهای ابدی»

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز؛ سریال روزهای ابدی، تولید شبکه یک صدا و سیما است و در 44 قسمت تهیه شده است و ابوالفضل بامداد در این سریال تاریخی بزرگ در کنار بازیگرانی شاخص همچون احمد نجفی، حمید گودرزی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی و... در 2سکانس نقش سرباز شیرازی را بازی کرده است.
روزهای ابدی که از تاریخ ۸ دی ماه جاری از آنتن شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ در حال پخش است، به روایت ۹ ماه از روزهای ابتدایی انقلاب، بر اساس واقعیت و مستندات تاریخی، پرداخته است.
ابوالفضل بامدادزاده متولد 1374 در شهرستان نی‌ریز و دانش آموخته کارشناسی برق است.

وی هنر تئاتر را از دوران مدرسه آغاز کرد و بطور حرفه ای از سال 86 با حضور در کلاسها و کارگاه‌های آموزشی انجمن هنرهای نمایش نی ریز، وارد عرصه تئاتر شد.

او از محضر اساتیدی چون استاد سید اشرف طباطبایی، احمد سپاسدار، اردشیر مهر آبادی، علی اصغر دشتی، محمود پاک نیت، علی بازیار، سپهر شعبانی، سمیه جعفری و محمد جواد علیمردانی بهره گرفت.
بامداد در نمایش هایی چون ول، علیمردان خان، عشق در آفساید، ترانه ای برای آیدا، روزی روزگاری سگی، لولوی آواز خان، تیر و کمان ، حسن کچل و ... به عنوان عوامل صحنه و بازیگر به روی صحنه رفته و در جشنواره های استانی منطقه ای و ملی حضور یافت.
وی در مستند «ایران انار دارد» وذتله فیلم «محله لب آب» به کارگردانی سید اشرف طباطبایی که از شبکه های یک، مرکز فارس و شما پخش شد، ایفای نقش کرد و در فیلم کوتاه «کدر» به کارگردانی ابوذر پاک نژاد که در جشنواره Rising Sun ژاپن موفق به کسب مقام شد، به عنوان دستیار فیلمبردار حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار