در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دختران چهارباغ مدرسه شکرالله فرقدانی؛

حاجی میرزایی: مدرسه جایگاهی است که انسان‌ها را برای زندگی کردن تجهیز می‌‌کند

تهران (پانا) - به گفته وزیر آموزش و پرورش 30 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده که حاکی از فرهنگ غنی و درک زیرکانه افراد خیر است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: مدرسه جایگاهی است که انسان‌ها را برای زندگی کردن تجهیز می‌‌کند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی دختران چهارباغ مدرسه شکرالله فرقدانی اظهار داشت: مدرسه جایگاهی است که انسان‌ها را برای زندگی کردن تجهیز می کند. مجتمع خیرساز امروز بسیار باشکوه ساخته شده است و ایده مجتمع سازی به تبدیل شدن مدرسه به عنوان کانون قلب محله و شهر کمک می‌کند. این مجتمع‌های آموزشی در محلات می‌درخشند و امکان به کارگیری نیروهای متخصص را میسر می‌کند.

وی ادامه داد: تعبیری که در سند تحول به عنوان حیات طیبه ذکر می‌شود به دنبال تبدیل مدرسه به یک پدیده اجتماعی در متن زندگی مردم است.

حاجی میرزایی افزود: تعاملات گسترده در این مجتمع ها منجر به اثربخشی و کارایی مثبت مدارس در شهرها خواهد شد و امیدواریم بتوانیم از خدمات ارزنده خیرین بهره ببریم. 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده که حاکی از فرهنگ غنی و درک زیرکانه افراد خیر است که می‌دانند کجا باید سرمایه‌گذاری کنند و چه قدر این سرمایه‌گذاری‌ها پایدار است. قرار گرفتن این ظرفیت‌ها درکنار یکدیگر ارزش‌های زیادی ایجاد می‌کند که امیدوارم این امر محقق شود.

وی در پایان از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان به دلیل تلاش‌های فراوان و بهبود وضعیت فضاهای آموزشی در سطح استان تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار