در جمع اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

حاجی میرزایی: آموزش و پرورش چیزی جز تربیت نیست

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جمع اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بر اهمیت آموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: آموزش و پرورش چیزی جز تربیت نیست

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در جلسه ویدئوکنفراس وزیر آموزش و پرورش با مدیران و روسای نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش استان و اعضای شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اذعان کرد: یکی از کارهای مهم در مدیریت این است که بدانیم کار اصلی آن دستگاه که در آن شاغل هستیم چه چیزی است، پس در مرحله نخست باید بدانیم کار ما در آموزش و پرورش چیست و عهده‌دار چه مسئولیت مهمی هستیم.

وی افزود: ما مسئولیت داریم که آموزش را به هر طریقی یا کلی یا خاص به دانش‌آموزان ارائه دهیم. آموزش باید به گونه‌ای باشد که تنها ذهن دانش‌آموز پرنشود. فعالیت‌ها در آموزش و پرورش باید به صورت ارگانیک باشد؛ باید با همفکری این کار را انجام دهیم و هر کسی فعالیت خود را به بهترین نحو انجام دهد.

حاجی میرزایی درباره اهمیت کار پرورش گفت: کارهای حوزه معاونت پرورشی بسیار با ارزش است چرا که معاون پرورشی مسئول پرورش انسان‌ها است.

وی در پایان بیان کرد: آموزش و پرورش چیزی جز تربیت نیست، بایستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که در پایان به اهداف مشخص شده خود برسیم و بتوانیم افراد را در فضیلت‌های اخلاقی، پیوندهای عرفانی و الهی و روحیه ایثار و فداکاری تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار