آغاز فرایند بازدید از فعالیت های قرآنی مراکز دارالقرآن الکریم مشهد مقدس

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز بازدید از فعالیت های مراکز دارالقرآن الکریم شهرستان مشهد مقدس در آستانه چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرایند بازدید از فعالیت های قرآنی مراکز دارالقرآن الکریم مشهد مقدس

حسین شادکام به پانا گفت: در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی کارشناسان حوزه قرآن، عترت و نماز اداره کل از روند فعالیت ها در مراکز دارالقرآن الکریم شهرستان مشهد مقدس بادیدکرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این مراکز قرار می گیرند.

شادکام با اشاره به نقش پر رنگ مراکز دارالقرآن الکریم بعنوان پایگاه های قرآنی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی استان در آموزش و انتقال مفاهیم قرآنی و معنوی به دانش آموزان افزود: فعالیت این مراکز در این ایام و با توجه به شیوع ویروس کرونا،می بایست بیشتر و بهتر از دوران قبل از کرونا انجام پذیرد و هیچ خللی در اجرای برنامه های این مراکز صورت نگیرد.

در استان خراسان رضوی تعداد 68 مرکز دارالقرآن کریم مشغول به فعالیت هستند که تعداد12 مرکز آن در شهرستان مشهد مقدس قرار دارد. این بازدیدها با هدف نظارت، حمایت و هدایت فعالیت های این مراکز انجام شده و در طول سال تداوم خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار