معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد:

برگزاری طرح توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان،مشاوران و معاونین پرورشی خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری طرح توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان تربیتی، معاونین پرورشی، مشاوران مدارس و افراد شاغل در مراکز پرورشی به منظور توانمندسازی نیروهای پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان،مشاوران و معاونین پرورشی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی حسین شادکام گفت: به منظور تحقق بخشیدن به اهداف تعلیم و تربیت مندرج در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و توانمندسازی نیروهای پرورشی استان، طرح توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیان تربیتی، معاونین پرورشی، مشاوران مدارس و افراد شاغل در مراکز پرورشی در استان برگزار می شود.

شادکام افزود: تمامی مربیان تربیتی، معاونین پرورشی، مشاوران، افراد شاغل در مراکز پرورشی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی ‌باید با رعایت اولویت نیاز آموزشی (برابر شناسنامه آموزشی مربوط) در دوره‌های آموزشی مصوب مربوط به رشته شغلی و پست سازمانی مورد تصدی (برابر حکم کارگزینی و ابلاغ رسمی) شرکت کنند.

وی اظهار کرد: برگزاری دوره­‌های مذکور به دو صورت(حضوری-الکترونیکی) (بستر آموزش­های الکترونیکی شبکه شاد و سامانه LTMS) در بازه زمانی بهمن 99 لغایت اردیبهشت 1400 خواهد بود.

وی اعلام کرد: ادارات آموزش‌وپرورش مناطق، نواحی و شهرستانها موظفند به‌منظور ارتقاء کیفیت دوره‌های آموزشی و پیشگیری از پراکندگی موقعیت اجرای آن‌ها در مناطق و نواحی آموزش‌وپرورش ،امکانات، تجهیزات و فناوری‌های مناسب و روزآمد علمی، آموزشی، اداری، رفاهی و ... و امکان دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات را به اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت اختصاص دهند.

معاونین پرورشی ادارات آموزش و پرورش مناطق، نواحی و شهرستانها پس از نیازسنجی از مدرسین درس تفکر و سبک زندگی، دوره های ضمن خدمت و کارگاه های آموزشی در سال تحصیلی 99-98 برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار