مدیر پژوهش سرای دکتر حسابی منطقه ۱۳ خبر داد:

وبینار آموزشی پویش«زمین سبز، فرزندان آگاه» به تدریج در مناطق شهر تهران انجام خواهد شد

تهران(پانا)- کارگاه آموزشی «زمین سبز، فرزندان آگاه» به همت پژوهش سرای دکتر حسابی منطقه ۱۳، قطب انرژی های نوین زمین در شهر تهران با همکاری موسسه مردم نهاد چراغ، زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی در منطقه ۱۹ به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
وبینار آموزشی پویش«زمین سبز، فرزندان آگاه» به تدریج در مناطق شهر تهران انجام خواهد شد

محبوبه نشاط، مدیر پژوهش سرای دکتر حسابی منطقه ۱۳گفت: پویش «زمین سبز، فرزندان آگاه» به همت پژوهش سرای دکتر حسابی به تدریج در تمام مناطق شهر تهران انجام خواهد شد. در حال حاضر این پویش در منطقه ۱۳، ۱۶ و ۱۹ در دو مرحله انجام شده است.
نشاط افزود: هدف از اجرای این برنامه، آشنایی و آموزش همکاران و دانش آموزان با انرژی های نوین و ایجاد انگیزه برای حفظ سلامت محیط زیست است. این پویش به صورت آنلاین و طی دو جلسه آموزشی با هماهنگی و در تاریخ مقرر در هر منطقه انجام می شود‌.
مدیر پژوهش سرا گفت: مرحله اول منطقه ۱۹ در تاریخ ۴ دی انجام شده بود و در حال حاضر مرحله دوم این کارگاه آموزشی به صورت پخش زنده در بستر شاد برای شرکت کنندگان منطقه ۱۹ ویژه دوره ابتدایی، ۲۵ دی ساعت ۱۱ صبح برگزار شد. این پویش با حضور حدود ۵۰۰ دانش آموز به همراه آموزگاران مربوطه تشکیل شد. در پایان از دانش آموزان خواسته شد که با نظارت و همکاری آموزگاران خود که در جلسه حضور داشتند محتوایی در ارتباط با آنچه آموخته اند تولید کرده و در مسابقه شرکت کنند.





ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار