برگزاری جلسه هماهنگی حوزه پرورشی ویژه بزرگداشت دهه فجر و هفته تربیت اسلامی، منطقه ۱۳ تهران

تهران (پانا)- جلسه هماهنگی کارشناسان حوزه پرورشی در آستانه فرارسیدن ایام دهه فجر با هدف برنامه ریزی فعالیت های پرورشی با حضور علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان حوزه پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی حوزه پرورشی ویژه بزرگداشت دهه فجر و هفته تربیت اسلامی، منطقه ۱۳ تهران

علی امیری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: در آستانه دو رویداد مهم بزرگداشت دهه فجر و هفته امور تربیتی هستیم. جهت بزرگداشت دهه فجر با هماهنگی، برنامه ریزی و طراحی خلاقانه و تهیه پوستر مجازی؛ طرحی هماهنگ و همسو در مدارس به صورت مجازی از طرف کارشناسان پرورشی ارائه شود.
امیری افزود: با توجه به شرایط موجود و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، حوزه ی معاونت پرورشی برنامه های مختلفی در فضای مجازی ویژه دانش آموزان ،همکاران، معاونین و مربیان پرورشی در نظر گرفته است.
وی عنوان کرد: شرایط موجود و عدم حضور دانش آموزان در مدارس نباید در برنامه های ما در گرامیداشت این ایام، سستی و یا خللی ایجاد کند بلکه باید با برنامه ریزی مناسب همه ی توانمان را برای برگزاری با کیفیت برنامه ها به کار ببندیم.
امیری در ادامه خاطر نشان کرد: برنامه ای در مورد برگزاری و بزرگداشت مراسم روز امور تربیتی و تقدیر و تجلیل از زحمات ارزشمند همکاران حوزه پرورشی و به ویژه معاونین، مربیان، مشاورین، دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت مدارس در روز امور تربیتی تدوین خواهد شد.
در پایان معاون پرورشی منطقه با تاکید بر توانمند سازی معاونان، مربیان و همکاران گفت: برگزاری دوره های آموزشی مجازی در زمینه برنامه‌های رایانه‌ای و شناخت نرم‌افزارهای مختلف و کاربرد آنها برای ارسال آثار به مناسبت های مختلف و آشنایی با برنامه‌های فتوشاپ، اکسل و ... ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار