معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری دوره آموزش مجازی شیوه های دعوت به نماز دانش آموزان ویژه فرهنگیان

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز در بهمن ماه سال جاری با عنوان طرح مبین در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش مجازی شیوه های دعوت به نماز دانش آموزان ویژه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حسین شادکام گفت: در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در بین نوجوانان و جوانان، دوره آموزشی شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز ویژه مدیران و معاونین، دبیران و آموزگاران مدارس استان، بصورت مجازی از ابتدای بهمن ماه برگزار می شود.
شادکام با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) در خصوص ضرورت و اهمیت اقامه نماز در مدارس، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره با بهره گیری از اساتید متخصص و خبره، شیوه های تربیتی و مهارت ارتباط‌گیری با دانش آموزان را به صورت عملیاتی و کارگاهی فرا می‌گیرند.
وی افزود: این دوره بمدت بیست جلسه در قالب کلیپ های تصویری کوتاه 5 دقیقه ای از ابتدای بهمن ماه سال جاری، در کانال @namazmobin دانش آموزی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان پس از کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون های فرآیندی و پایانی گواهی حضور در دوره دریافت خواهند کرد.
این پنجمین دوره آموزشی مبین (مدیریت برنامه های یاوران نماز) است که امسال به خاطر شرایط ایجاد شده، بصورت مجازی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار