سلطانی فر در نشست مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و اعضای هسته گزینش خبر داد

افزایش سرعت رسیدگی به پرونده داوطلبان با استفاده از تقویم زمانی

تهران (پانا) - مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل استان‌ها و اعضای هسته گزینش سراسر کشور از تلاش برای افزایش سرعت رسیدگی به پرونده داوطلبان با استفاده از تقویم زمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سرعت رسیدگی به پرونده داوطلبان با استفاده از تقویم زمانی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، طاهر سلطانی فر در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل استان ها و اعضای هسته گزینش سراسر کشور که از طریق ویدئو کنفرانس و در بستر شاد، برگزارشد، باتشریح فعالیت‌های دبیرخانه هیأت مرکزی و هسته‌های گزینش تابعه، اظهار کرد: رسالت گزینشگران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جذب معلمین شایسته، خردمند و دارای اخلاق اسلامی انجام می شود.

وی بر لزوم کیفیت بخشی در امور گزینش(تحقیقات، مصاحبه و صدور رأی) تاکید و افزود: هماهنگی و تسریع در تکمیل پست های سازمانی گزینشگران از جمله اقدامات دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش است.

سلطانی فر با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت هرگونه نقل و انتقال و تغییر سمت در خصوص نیروهای گزینش تصریح کرد: جذب و بکارگیری نیرو بدون نظر گزینش در آموزش و پرورش ممنوع است.

وی ادامه داد: ما همواره بر وحدت رویه بیشتر گزینشگران، قانون گرایی و تقویت روحیه وفاق و تعامل گزینشگران با سایر بخش های اداری تاکید داریم.

سلطانی فر در ادامه اظهار کرد: در راستای سرعت بخشیدن به روند بررسی پرونده داوطلبان کلیه امور براساس تقویم زمانی و باتوجه به تقویم اجرایی سالیانه گزینش انجام می شود.

انجام امور تخصصی گزینش با شعار دائمی؛ سرعت، دقت، رأفت اسلامی و آموزش مستمر

حجت الاسلام مصطفی ناصری دبیر هیأت ‌مرکزی گزینش در ادامه این نشست گفت: با شعار دائمی؛ سرعت، دقت، رأفت اسلامی و آموزش مستمر، امور تخصصی مربوط به گزینش را به پیش می بریم.

ناصری با تشریح اهداف گردهمایی و رسالت گزینشگران و همچنین تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های هیأت مرکزی گزینش، اظهار کرد: براساس قانون، تشخیص صلاحیت های عمومی اعتقادی، اخلاقی و سیاسی به عهده گزینش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار