گزینش یکی از اساسی‌ترین مجموعه‌ها در آموزش و پرورش است

زاهدان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت گزینش یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین مجموعه های آموزش و پرورش بوده که در ورود افراد شایسته به این دستگاه ارزشمند نقش اساسی دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گزینش یکی از اساسی‌ترین مجموعه‌ها در آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان، داود صیاد در آیین محوری هفته گزینش که با حضور مسئولان استانی در کانون فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از گزینش با عنوان فوز عظیم یاد کرده اند، معامله پر سودی که با خدا انجام می شود و این یک موهبت الهی است .

وی با استناد به سخنان رئیس دیوان محاسبات کشور مبنی بر اینکه کمترین میزان تخلفات دستگاههای اجرایی مربوط به آموزش و پرورش است، گفت: عملکرد بسیار مناسب گزینشگران در ورود افراد شایسته به مجموعه آموزش و پرورش کشور باعث این رویداد ارزشمند شده است.

صیاد با اشاره به این که آنچنان که باید حق مطلب درباره گزینش گران ادا نشده، تصریح کرد: بیراه نیست اگر بگوییم بیشترین مصرف خودکار و کاغذ در مجموعه آموزش و پرورش در این حوزه اتفاق می‌افتد چرا که حجم کار گزینشگران نسبت به سایر حوزه ها حجم گسترده ای است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان تاکید کرد: آموزش و پرورش استان در بسیاری جهات طلایه‌دار در کشور بوده است، سامانه های تحت وب سوادآموزی، اتوماسیون اداری، ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان و بسیاری از تغییراتی که متناسب با فناوری‌های روز صورت گرفته این نکته را اثبات می کند که در خصوص نحوه کار گزینش باید چاره اندیشی جدی صورت گرفته و فرایند اجرایی موجود از حالت سنتی با بهره گیری از فناوری های جدید رویکرد دیگری داشته باشد.

وی سیاست جذب حداکثری در کنار همدلی را رمز موفقیت این حوزه دانست و گفت: ضمن اینکه نوع نگاه به گزینش باید تغییر کند و وظیفه خود می دانم که از تلاش های صورت گرفته قدردانی کنم.

صیاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که گزینش را چشم بینا ، گوش شنوا ،فوز عظیم و بازوی توانمند برای مدیران عنوان فرموده است ، گفت: فوز عظیم یعنی سود حاصل از معامله ای پر منفعت، معامله ای که بین فرد مومن به عنوان فروشنده و خداوند متعال به عنوان خریدار است و به راستی چه سعادتی از این بالاتر که آدمی در جایگاهی مشغول به خدمت شود که فعالیت آن معامله با خدا قلمداد شود.

وی ضمن تبریک هفته گزینش خاطر نشان کرد: امیدوارم با مجموعه اقدامات انجام شده و تلاش های صورت گرفته شاهد پویایی هر چه بیشتر در این حوزه باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه از خانواده محترم شهید شاخص گزینش استان «شهید محمد اسلامی » ،پیشکسوتان و گزینشگران هسته گزینش تقدیر و تشکر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار