اهدای30 تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ورامین

ورامین(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ورامین از اجرای "طرح همدل" در ورامین خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای30  تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، امیر محمدی درتصریح این خبر گفت: "طرح همدل" یکی از چهاربسته‌ی حمایتی، ویژه ارتقاء خدمات مشاوره‌ای و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در شرایط کرونا است که در این طرح شناخت سریع و به موقع نیازها، مشکلات، دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با فرآیند آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان، اولیا و در ادامه، تسهیل در ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز به دانش‌آموزان پرداخته می‌شود.

او در ادامه افزود: "طرح همدل" در ورامین با تلفیق و هم افزایی واحد مشاوره اداره آموزش و پرورش ورامین، مجمع خیرین و موسسه خیریه پدر مهربان بقیع برگزار شد که در راستای اجرای این طرح سی دانش‌آموز بی‌‌‌بضاعت از دبیرستان‌های دوره اول شهید رجایی و منتظرین شاهد تحت حمایت قرار گرفتند.

محمدی همچنین بیان کرد: علاوه بر اهدای تبلت، این ۳۰ دانش‌آموز تحت حمایت تحصیلی تا پایان دوره دانشگاهی و خانواده‌های آنان نیز تحت حمایت‌های معیشتی و درمانی قرار گرفته شد .

این مقام مسئول در تشریح رویه ارائه این خدمات گفت: ابتدا دانش‌آموزان در "طرح همدل" توسط واحد مشاوره و مشاوران مدارس غربالگری و شناسایی می‌شوند و در نهایت توسط خیرین و موسسه‌های خیریه مورد حمایت‌های تحصیلی، معیشتی و درمانی قرارگرفتند.

مدیر آموزش و پرورش ورامین در پایان، از زحمات مجمع خیرین، خیر محترم و موسسه خیریه پدر مهربان بقیع و همچنین از محرم سلماسی به عنوان عضو موثر و حلقه اتصال این حرکت خیرخواهانه و نوع دوستانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار