مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان:

سازمان دانش‌آموزی در جذب و تعلیم مهارت به دانش‌آموزان نقش خطیری دارد

زنجان (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان عنوان کرد سازمان دانش‌آموزی در جذب و تعلیم مهارت به دانش‌آموزان نقش خطیری دارد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی در جذب و تعلیم مهارت به دانش‌آموزان نقش خطیری دارد

با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان دانش‌آموزی و سایر مسئولین، سومین جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی تشکیل شد.

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در ابتدای جلسه، شهادت مظلومانه‌ بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین شهادت مظلومانه‌ سردار سلیمانی، سردار رشید اسلام و قرآن را تسلیت گفتند‌.

مظفری گفت: باید تربیت دینی دانش‌آموزان، آموزش ارزش‌های اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس، اولویت اول سازمان دانش‌آموزی باشد. نقش ارتباطی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان دیگر کشورها‌ی اسلامی و جهان، مهم‌ترین راهکار انتقال فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی به ملت‌های جهان است.

مظفری افزود: سازمان دانش‌آموزی در جذب و تعلیم مهارت به دانش‌آموزان به عنوان مدیران تأثیرگذار آینده، نقش خطیری دارد. در واقع سازمان دانش‌آموزی تمرینی برای مدیریت و برنامه‌ریزی است که با آموزش نقش‌های اجتماعی به دانش‌آموزان و تمرین آن از در زمان حال، آن‌ها را برای فعالیت‌های آینده آماده می‌کند.

مظفری اظهار کرد: تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی خصوصا مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا کوتاه‌ترین مسیر برای انتقال مسائل و مشکلات موجود در مدارس و جامعه به مسئولین ذیربط هستند. باید فرصت بیان مشکلات و پیشنهادات برای دانش‌آموزان فراهم شود.

در ادامه‌ جلسه جعفر گنج‌خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تشکر از برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: سازمان دانش‌آموزی ظرفیت ارزشمندی برای آموزش و پرورش است. باید برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی به سمت آموزش مهارت سوق داده شود و برنامه‌های تربیتی در کنار آموزش مهارت ارائه شوند.

گنج خانلو تأکید کرد: باید برنامه‌های سازمان خصوصا برنامه‌های خبرگزاری پانا با محوریت مجازی برگزار شوند، چرا که در شرایط کنونی بهترین راه انتقال دانش، تجربیات و مهارت‌ها، فضای مجازی است. آموزش مهارت‌های کار در فضای مجازی برای دانش‌آموزان از برنامه‌های اصلی خبرگزاری پانا باشد.

همچنین در این جلسه رئیس سازمان دانش‌آموزی به تشریح فعالیت‌های سازمان پرداخت.

در ادامه‌ جلسه، مهدی ضمن تشکر از زحمات همکاران سازمان دانش‌آموزی، از لیلا محمدی معاون اسبق سازمان دانش‌آموزی تجلیل کرد.

در پایان جلسه از نشریه‌ الکترونیکی سازمان دانش‌آموزی رونمایی شد. این نشریه با عنوان «مدیر جوان» هر بار یکبار منتشر می‌شود. تاکنون سه شماره از این نشریه منتشر شده است. این نشریه بدون نیاز به کاغذ و به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار