جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزار شد

بجنورد (پانا ) -جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی باحضور معاو ن پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش، مدیر سازمان دانش آموزی ومعاونین ودیگر مسئولین در محل اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی برگزار شد

به گزارش پانا ،محمد اکرامی فر معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل در این جلسه گفت: جلسات شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی باید به صورت فصلی برگزار شود. این جلسات مغز متفکر سازمان دانش آموزی است و در آن تصمیمات خوبی گرفته می شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش نقش تربیت عمومی دانش آموزان را برعهده دارد، سند تحول هم بر نقش تربیت اجتماعی تاکید دارد و تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی است و ما برای انجام تربیت عمومی دانش آموزان مسئولیت داریم و در حوزه سازمان دانش آموزی هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

اکرامی فر افزود : در حوزه تشکل های دانش آموزی قرار بر این شد که بیشتر و بهتر و با کیفیتی مناسب تر از ظرفیت تشکلهای دانش آموزی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و سازمان دانش آموزی استفاده شود که اتفاقات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده است.

در این جلسه مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت این سازمان در ثبت نام وجذب دانش آموزان در سامانه سازمان دانش آموزی طی 6 سال متوالی رتبه اول را کسب کردند. از زحمات تمام مربیان وهمکاران در این زمینه قدر دانی وتشکر نمودند .

مصباح تصریح کرد : برای برطرف کردن مشکلات فضای مجازی دانش آموزان ،باید آگاهی خود را نسبت به برنامه های آموزشی افزایش داد و راهکارهای تازه و جدیدی را ارائه نمود.
همچنین مقرر شد در جلسات آینده که با حضور روسای ادارات برگزار می شود به بررسی و رسیدگی به مشکلات فضای مجازی اختصاص داده شود.

همچنین در ادمه در خصوص مشکلات شبکه مجازی شاد و شیوه تدریس و مسائل آموزشی بحث و گفتگو شد .

در ادامه مصباح افزود : شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی یکی از ارکان مهم سازمان است و مصوبات این شورا درحکم قانون و نقشه برای سازمان باشد.

مجید مصباح در مورد برگزا ری کلاس های ضمن خدمت که همه ساله برای مربیان پیشتاز برگزار میشود اضافه کرد 60ساعت دوره ضمن خدمت در نظر داریم که امسال به خاطر شرایط ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار میشود توضیحانی را ارائه نمودند .

گفتنی است در پایان پس از تبادل نظر جهت بهبود عملکرد سالانه سازمان ، مصوباتی جهت احرایی شدن به تصویب رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار