در راستای اجرای بسته‌های تحولی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی؛

مراسم اهدای اسناد ۱۵ دستگاه تلویزیون برای اجرای طرح آبا برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم اهدای اسناد ۱۵ دستگاه تلویزیون برای اجرای طرح آشتی با آموزش (آبا) با حضور شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون بعدازظهر امروز 8 دی ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اهدای اسناد ۱۵ دستگاه تلویزیون برای اجرای طرح آبا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ، شهریار فولادوند در این نشست با اشاره به اقدام ارزشمند بانک توسعه تعاون، اظهار کرد: نگاه مثبت و مدبرانه شما به مسائل کشور تحسین برانگیز است چراکه آموزش و پرورش باید با فعالیت خود تضمین کننده آینده روشن باشد.

وی با بیان اینکه شیرین ترین اوقات مسئولیت بنده حضور در جلسات خیرین بوده است افزود: همیشه در آن جلسات تاکید داشتم برای من به عنوان یک معلم، مشارکتی مهم است که در حوزه خیرین سنگ بنا می‌گذاریم تا فضای خیری برای دانش‌آموزان ایجاد شود.

معاون وزیر اشاره کرد: آموزش و پرورش به دنبال تربیت فرزندان امروز به عنوان شهروندان آینده ، کسانی که صفاتشان در تعلیم و تربیت اسلامی آمده است و تلاش دارد در تمام کشور امکان تحصیل را برای فرزندان کشور فراهم کند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در ادامه بیان کرد:آموزش و پرورش تمام ظرفیت ها را به کار می‌گیرد و بنابر اقتضائات مسیرهای متفاوتی را طی می‌کند مانند روشی که ما به دنبال افرادی می‌رویم که امکان استفاده از ظرفیت‌ها را ندارند و این طرح هدفگذاری این موضوع را دارد تا افرادی که امکان حضور در کلاس درس را ندارند پوشش دهیم.

فولادوند این دانش‌آموزان را سرمایه‌های بی بدیلی در کشور خواند و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید نموده اند که اجازه ندهید حتی یک نفر از این قافله عقب بماند ، امیدوارم این مشارکت شما به ایجاد عدالت آموزشی به عنوان یک رسالت آموزش و پرورش کمک کند تا بتوانیم پوشش تحصیلی را بالا ببریم.

محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم با بیان اینکه باید از همت آموزش و پرورش به دلیل اینکه توانسته خود را با هر مساله به عنوان یک نهاد پیشرو وفق دهد تشکر کرد گفت: با ابتکار به موقع آموزش و پرورش کلاس درس به داخل گوشی‌های موبایل آمد و استفاده از این فرصت تاریخی نشان می‌دهد متولیان آموزش و پرورش با درایت خود می‌توانند هر مشکلی را رفع کنند. در برنامه ششم هستیم و روح تمام برنامه‌های اجتماعی سیاسی ایران خصوصی سازی است و ایجاد این بانک توانسته از سال 88 منشا خیر و اثر باشد.

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: در بحث آموزش نیز خوشحالیم که می‌توانیم کمک کننده باشیم ما جدیدترین و کوچکترین بانک هستیم اما خرسندیم توانستیم در طرح آبا (آشتی با آموزش) شرکت کنیم.

وی اجرای این طرح گرانسنگ را حائز اهمیت دانست زیرا می‌تواند به شناسایی استعدادها کمک کند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه متولیان دین ما نیز برای آموزش اهمیت قائل بودند افزود: ما در تمام استان‌ها حضور داریم به ویژه در مناطق محروم 400 شعبه داریم و می‌توانیم کمک کننده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار