کلاس آموزش الکترونیکی از راه دور طرح «آبا» در ناحیه 2 زهدان راه‌اندازی شد

زاهدان (پانا) - کلاس آموزش الکترونیکی از راه دور طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) ا حضور مدیرکل دفتر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان افتتاح و راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس آموزش الکترونیکی از راه دور طرح «آبا» در ناحیه 2 زهدان راه‌اندازی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، امروز کلاس آموزش الکترونیکی از راه دور طرح ملی آشتی با آموزش با حضور گودرز شاهمرادی مدیرکل دفتر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کلاس آموزش الکترونیکی از راه دور طرح ملی آشتی با آموزش در ناحیه ۲ زاهدان افتتاح و راه اندازی شد.

گفتنی است طرح ملی آشتی با آموزش (آبا) یکی از 25 بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش است که با هدف جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل و ارتقا نرخ پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم در کشور اجرا می شود.

این طرح با استفاده از روش آموزش از راه دور و تجهیزات آموزش الکترونیکی، ظرفیت های بومی و منطقه ای و با مشارکت و همکاری موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد اجرا خواهد شد.

آنچه طراحی و اجرای پروژه آبا را به ویژه در سطح ملی ایجاب کرده از یک سو وضعیت نابسامان اقتصادی و شرایط نامطلوب زندگی دانش آموزانی است که با وجود استعداد و علاقه وافر به تحصیل، به دلیل شرایط از تحصیل بازمانده و وارد بازار کار شده اند.

از سوی دیگر این طرح با توجه به ضرورت به روز شدن شیوه های آموزش سنتی در جهان و روی آوردن به شیوه های نوین آموزشی بر پایه تجهیزات و امکانات دیجیتالی و الکترونیکی از راه دور، اجرا می‌شود.

این طرح با بهره برداری از حداقل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به عنوان سرمایه گذاری ماندگار و ثابت، و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و نهادهای خیریه و مردمی، در دورافتاده ترین مناطق کشور به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار